• Διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών της Ρόδου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Κανάκη, Αλεξία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-02
    Ο κλάδος της ελληνικής επιχειρηματικότητας, στη σύγχρονη εποχή, διαδραματίζεται όλο και περισσότερο μέσα από τον Παγκόσμιο Ιστό (World Wide Web, ή αλλιώς “www”). Η διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών ...
  • Διεθνές εμπόριο και τεχνολογία Ε.Ε.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Λέπουρι, Κλετιάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σκουλουδάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-09-08
    Η παγκοσμιοποίηση είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει πώς το εμπόριο και η τεχνολογία έχουν μετατρέψει τον κόσμο σε ένα πιο συνδεδεμένο και αλληλεξαρτώμενο μέρος. Παρόλα αυτά, όμως, η παγκοσμιοποίηση δεν ...
  • Έρευνα ασφαλών συναλλαγών στο ηλεκτρονικό εμπόριο με τη χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κριζίνη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-05-12
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την ραγδαία αύξηση της χρήσης των ασύρματων τεχνολογιών. Πιο συγκεκριμένα, δίνεται βάση στη χρήση των κινητών συσκευών σε συνδυασμό με την ευρεία αναγνώριση και τη χρήση του ...
  • Έρευνα ασφαλών συναλλαγών στο ηλεκτρονικό εμπόριο με τη χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κριζίνη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-05-12
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την ραγδαία αύξηση της χρήσης των ασύρματων τεχνολογιών. Πιο συγκεκριμένα, δίνεται βάση στη χρήση των κινητών συσκευών σε συνδυασμό με την ευρεία αναγνώριση και τη χρήση του ...
  • Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στη Μεσσαρά.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Γιαχνάκη, Χρυσή
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-02-03
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο άρχισε να αναπτύσσεται κατά τη δεκαετία του ’70, όπου άρχισαν και οι πρώτες απόπειρες για αγοραπωλησία προϊόντων. Στις μέρες μας έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό όπου πλέον υπάρχει η δυνατότητα αγοράς ...
  • Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου το 2018.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Αβερκίου, Αδαμαντίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-26
    Η εν λόγω πτυχιακή εργασία σκοπό έχει την έρευνα και την εξαγωγή συμπερασμάτων, όσον αφορά την online καταναλωτική συμπεριφορά ενός δείγματος 150 ανθρώπων στο Ηράκλειο Κρήτης. Αρχικά, αφού ορίσαμε την έννοια του ηλεκτρονικού ...
  • Η πρόθεση των καταναλωτών του Ηρακλείου για ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Κόρακα, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-23
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets. Η διεκπεραίωση της έρευνας βασίστηκε στον συνδυασμό ...
  • Η σημασία του τουριστικού πρακτορείου στο τουριστικό κύκλωμα.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Ματαλιωτάκη, Θεοδώρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-19
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την ανάλυση των τουριστικών πρακτορείων και την εξέλιξη τους τις τελευταίες δεκαετίες. Γνωρίζοντας ότι τα τουριστικά πρακτορεία συνδυάζουν τις παροχές όλων των υπολοίπων τουριστικών ...
  • Η χρήση τεχνολογιών διαδικτύου σε ελληνικές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Μανινάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φαφαλιός, Παύλος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-04-03
    Καθώς το διαδίκτυο αποτελεί πλέον μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, οι αγοραπωλησίες προϊόντων και υπηρεσιών πραγματοποιούνται σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό ηλεκτρονικά, ενώ παράλληλα παρατηρείται αύξηση στον αριθμό ...
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο και ασφάλεια συναλλαγών - Η περίπτωση των καταναλωτών στον Ν. Λασιθίου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Τσάτσι, Άλντα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-15
    Οι τεράστιες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν συμβάλλει στο να προοδεύσει κάθε πτυχή της ανθρώπινης ζωής. Μία από τις τεράστιες εξελίξεις στον κλάδο των εμπορικών συναλλαγών αποτελεί η χρησιμοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας ...
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο και εξωστρέφεια: σύγκριση μεταξύ χωρών της Ε.Ε.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Αραούζου, Αλεξάνδρα-Μαρία; Μότσιου, Μιχαέλα-Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Σκουλουδάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-08-22
    Η πτυχιακή μας επικεντρώνεται και ερευνά την σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου και της εξωστρέφειας και πως αυτά τα δύο συνδέονται και πετυχαίνουν σωστές εξαγωγές αλλά και εισαγωγές ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. ...
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κρήτη και χρήση μεθόδων μάρκετινγκ για την προώθηση παραδοσιακών εδεσμάτων, προϊόντων σε χώρες του εξωτερικού.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σαμωνάκη, Ειρήνη; Σαμωνάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-11
    Στην σημερινή εποχή, οι άνθρωποι προσαρμόζονται με τις νέες τεχνολογίες. Μέσω του Ηλεκτρονικού εμπορίου, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται και να αγοράζουν τα προϊόντα που επιθυμούν, σε αντίθεση με παλαιότερα που ...
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Βασιλάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-19
    Θέλουμε να κατασκευάσουμε ένα πληροφοριακό σύστημα για ηλεκτρονικό εμπόριο μιας εταιρίας. Χρειάζεται να αποθηκεύουμε την παρακάτω πληροφορία . Για κάθε κατάστημα της εταιρείας την διεύθυνσή του, το όνομα και το τηλέφωνο ...
  • Κρυπτογράφηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Μπαρσάκης, Σωτήρης
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-19
    Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα της Πληροφορικής σε συνδυασμό με την ταχύτατη εξάπλωση του Internetτα τελευταία χρόνια, έχουν προκαλέσει ουσιαστικά μια επανάσταση στο χώρο του επιχειρείν και έχουν φέρει τις ...
  • Μέθοδοι προβολής και χρήσης διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Μαστοράκη, Χαρίκλεια; Τζοβαεράκης, Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-03-11
    Η πτυχιακή εργασία εστιάζει στην ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς στις μέρες μας καθημερινά αυξάνονται οι επαγγελματίες χρήστες που μπαίνουν στον κόσμο του διαδικτύου. Υπάρχουν πολλές μορφές ηλεκτρονικού marketing. ...
  • Μέθοδοι προβολής και χρήσης της διαφήμισης σε διαδικτυακούς τόπους ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Μαρινάκης, Πέτρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-11
    Το Internet κέρδισε την εμπιστοσύνη περισσότερων από 1, 5 δισεκατομμυρίων χρηστών σε όλο τον κόσμο (World Stats, 2009) και έγινε το πιο σημαντικό εργαλείο για σχεδόν όλες τις διεθνείς επιχειρήσεις (Mc Donald and Tobin, ...
  • Μελέτη μεθόδων επίδρασης ψηφιακών διαφημίσεων με τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιολόγηση βελτιστοποίησης διεπαφής.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μποζιονέλου, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-25
    Στην πτυχιακή εργασία, που αναφέρεται στην ‘Μελέτη μεθόδων επίδρασης ψηφιακών διαφημίσεων με την χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιολόγηση βελτιστοποίηση διεπαφών’, επικεντρώνεται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ...
  • Σχεδιασμός ηλετρονικού καταστήματος με ρούχα και αξεσουάρ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μαϊνωλάς, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-12-22
    Αυτή η πτυχιακή άσκηση έχει ως σκοπό ενός ηλεκτρονικού καταστήματος , που θα πουλάει προϊόντα ένδυσης και αξεσουάρ. Η υλοποίηση αυτού του έργου του ηλεκτρονικού καταστήματος έχει γίνει από το WordPress CMS & WooCommerce. Στη ...
  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο και η επιχειρηματικότητα - Η περίπτωση των ελληνικών επιχειρήσεων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Δραγάζης, Σταύρος; Μαϊστρέλης, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Ξανθός, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-03
    Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις στις τηλεπικοινωνίες και γενικά στον τομέα της πληροφορικής έχουν δημιουργήσει νέες ευκαιρίες και έχουν οδηγήσει σε καινοτομίες σε πολλούς τομείς της ανθρώπινης ζωής και εργασίας. Το ...