• Ιστοσελίδες τουριστικών προορισμών: μία συγκριτική μελέτη και αξιολογική ανάλυση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αρπατζάνη, Μελίντα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σωτηριάδης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-11-2013
    Στο 2ο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται μια σύντομη ανάλυση του όρου τουρισμός και μια εισαγωγή στην έννοια του τουριστικού προϊόντος και του τουριστικού προορισμού. Το 3ο κεφάλαιο πραγματεύεται την έννοια του τουριστικού ...
  • Μελέτη αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γρυφάκη, Ανδριάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2015
    Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να γνωστοποιηθεί στους αναγνώστες τι είναι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και το Ηλεκτρονικό Marketing και πως μπορούν να αξιοποιηθούν από τους καταναλωτές, και ειδικότερα από τις επιχειρήσεις. ...
  • Μελέτη και ανάλυση της επίδρασης του διαδραστικού μάρκετινγκ στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βελίτσκος, Παντελής; Μουστάκας, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν σκοπό να αναπτύξει και να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ειδικότερα για τη χρήση του διαδραστικού μάρκετινγκ στις μέρες μας, καθώς και για την ...
  • Μελέτη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ και μεθόδων διαδραστικής διαφήμισης (interactive marketing) στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση (DVB-T).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γκόρου, Αρχοντία-Μελίνα; Καπάκη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Οι στόχοι της πτυχιακής αυτής εργασίας επικεντρώνονται στη μελέτη, την έρευνα και τη ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ, που θα προκύψουν με τη διαδικασία της μετάβασης από την αναλογική στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση ...
  • Μελέτη μεθόδων επίδρασης ψηφιακών διαφημίσεων με τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιολόγηση βελτιστοποίησης διεπαφής.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μποζιονέλου, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-25
    Στην πτυχιακή εργασία, που αναφέρεται στην ‘Μελέτη μεθόδων επίδρασης ψηφιακών διαφημίσεων με την χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιολόγηση βελτιστοποίηση διεπαφών’, επικεντρώνεται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ...
  • Μελέτη Στρατηγικών Μάρκετινγκ για Ηλεκτρονικά Καταστήματα που Δραστηριοποιούνται στον Τομέα του Εμπορίου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Ανδρίκου, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-09-12
    Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει επηρεάσει αρκετά τον τομέα του μάρκετινγκ, δίδοντας του νέα εργαλεία και μεθόδους. Οι σύγχρονες επιχειρήσεις ακολουθώντας την τάση αυτή χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο το ...
  • Μελέτη συμπεριφοράς επισκέπτη ιστοσελίδας με τεχνολογία Eye-tracking και η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κακεπάκη, Ευφροσύνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-05-2012
    Το διαδίκτυο καθημερινά κατακτάει ολοένα και περισσότερους χρήστες. Ένα από τα βασικότερα στοιχεία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ είναι οι ιστοσελίδες που αναπτύσσονται για διάφορους λόγους. Πολλές από τις εργασίες που παλιότερα ...
  • Μελέτη της τεχνικής affiliate marketing, το παρόν και το μέλλον του marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Οικονομοπούλου, Χριστίνα; Φαμπιόλα, Νικόλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2012
    Είναι γεγονός πως, τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (internet). Η εμπορική χρήση του ...
  • Μελέτη του διαδραστικού marketing για τα ηλεκτρονικά καταστήματα λιανικής πώλησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γκάμαρης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-19
    Τα ψηφιακά μέσα ενσωματώνουν μια νέα διάσταση, που ανατρέπει τους κανόνες του παραδοσιακού μάρκετινγκ: τη διαδραστικότητα, δηλαδή την αλληλεπίδραση του καταναλωτή με το μήνυμα. Αυτή η διαδραστικότητα εισάγει νέους κανόνες ...
  • Μελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την αποτελεσματική αξιοποίηση τους στο μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπριτζολάκη, Ειρήνη; Πετράκη, Μαρία; Τσικνάκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-02
    Η εξέλιξη του διαδικτύου έχει αλλάξει κατά πολύ τα δεδομένα του εμπορίου, αφού πλέον το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αναπτυχθεί αρκετά και όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους. Μάλιστα ...
  • Μελέτη των σύγχρονων διαφημιστικών μέσων του Διαδικτύου και της αξιοποίησής τους από τις επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καρανίκας, Φώτης; Λάβδας, Αλέξανδρος; Παππάς, Νίκος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015
    Στην πτυχιακή που ακολουθεί, διαπραγματευτήκαμε με την εξέλιξη του σύγχρονου μάρκετινγκ καθώς και με τις σύγχρονες μορφές διαφήμισης. Έτσι λοιπόν, αναφερθήκαμε στις σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης, και κυρίως, στην διαφήμιση ...
  • Μελέτη, σχεδιασμός και ανάπτυξη δυναμικών διαδραστικών εφαρμογών διαδικτυακής πύλης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαθεοχάρης, Σταμάτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζαχαρόπουλος, Βασίλειος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2008
    Ο βασικός στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν όλες οι κατάλληλες διεπαφές (interfaces), τα εργαλεία υλικού και λογισμικού που θα χρησιμοποιηθούν καθώς και τα δυναμικά στοιχεία για τη ...
  • Ο ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των ξενοδοχειακών μονάδων της Κρήτης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σχοιναράκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Περονικολής, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-05-26
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η διερεύνηση του ρόλου του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των ξενοδοχειακών μονάδων της περιοχής της Κρήτης. Αρχικά πραγματοποιήθηκε η εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού ...
  • Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων για την βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κυπριώτης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2015
    Η εργασία αναπτύσσεται σε 2 μέρη. Στο πρώτο κομμάτι παρουσιάζεται η βιβλιογραφική έρευνα σχετικά με τα κοινωνικά δίκτυα και των στρατηγικών μάρκετινγκ που μπορούν να υλοποιηθούν με την χρήση αυτών. Το κομμάτι αυτό αναλύεται ...
  • Οι επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και ο ρόλος του διαδικτυακού marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Τζανάκη, Αγγελική
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-08-2012
    Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη. Το πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει το θεωρητικό υπόβαθρο. Αρχικά αναλύεται η έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα είδη και τα πεδία εφαρμογής, ενώ στην συνέχεια γίνετε μια ...
  • Οι επιπτώσεις του covid_19 στο μάρκετινγκ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Γκουράι, Γιόργκεν; Μπουρνέλου, Μυρτώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-12-11
    Ο Covid-19, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη Γουχάν της Κίνας και εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο μέσα σε λίγους μήνες. Ακόμη, η πανδημία Covid-19 φανερώνει μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις στη σύγχρονη ιστορία του μάρκετινγκ, ...
  • Οι στρατηγικές marketing και η εφαρμογή τους στα casino (online και πραγματικότητα).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αλιβιζάτου, Γεσθημανή; Κιλέρης, Δημήτρης
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-06-2012
    Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στις στρατηγικές μάρκετινγκ και στην εφαρμογή αυτών στα casino. Αρχικά γίνεται μια ουσιώδης προσπάθεια να κατανοήσει ο αναγνώστης βασικές έννοιες γύρω από το μάρκετινγκ ...
  • Προσανατολισμός στο μάρκετινγκ και η επίδρασή του στην εφαρμογή του e-marketing από αθλητικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Τσιρόπουλος, Αριστείδης
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-11-2009
    Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία της διοίκησης, με την οποία εντοπίζονται, προβλέπονται και ικανοποιούνται οι ανάγκες του καταναλωτή με κάποιο κέρδος για την επιχείρηση. H χρήση του διαδικτύου και των νέων ηλεκτρονικών μέσων ...
  • Προώθηση ιστοσελίδων αξιοποιώντας τεχνικές internet marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σαβαλάν, Μαγδαληνή-Μαρίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Το θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι οι τεχνικές internet marketing και πώς αυτές εφαρμόζονται σε μια ιστοσελίδα, ώστε να βοηθήσουν στην προώθηση της επιχείρησης ηλεκτρονικά. Ο ερευνητικός στόχος είναι η διερεύνηση του ...
  • Προώθηση προϊόντων και ανάπτυξη των επιχειρήσεων με την αξιοποίηση του social media marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ματράκα, Αθανασία-Αφροδίτη; Μπαλή, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-19
    Το Social Media Marketing αναφέρεται σε ένα νέου είδους marketing, που απευθύνεται κυρίως σε νεότερους καταναλωτές. Βασίζεται στον συνδυασμό πολλών διαφορετικών τάσεων, οι περισσότερες από τις οποίες προέρχονται από την ...