• Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στη Μεσσαρά.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Γιαχνάκη, Χρυσή
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-02-03
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο άρχισε να αναπτύσσεται κατά τη δεκαετία του ’70, όπου άρχισαν και οι πρώτες απόπειρες για αγοραπωλησία προϊόντων. Στις μέρες μας έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό όπου πλέον υπάρχει η δυνατότητα αγοράς ...
  • Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Βισκαδουράκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-03-29
    Η χρήση του διαδικτύου είναι πλέον καθημερινότητα. Οι ηλεκτρονικές αγορές επέφεραν ταχύτατες αλλαγές στην εξέλιξη και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η περίοδος της πανδημίας COVID-19 είχε ως συνέπεια πολλά καταστήματα ...
  • Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου στο διαδίκτυο (online shopping).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πατραμάνη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-03-2015
    Το ηλεκτρονικό επιχειρείν είναι ίσως η πλέον διαδεδομένη επιχειρηματική πρακτική της σύγχρονης εποχής. Οι ηλεκτρονικές αγορές συνδυάζουν ταχύτητα, ευκολία, μειωμένο κόστος, μεγάλη ποικιλία και δίνουν τη δυνατότητα στον ...
  • Η αντίληψη του Έλληνα καταναλωτή για το HIV και η στάση του απέναντι στις διαφημιστικές εκστρατείες για τη νόσο αυτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αγγελάκη, Αλεξάνδρα; Δασκαλάκη, Χαρούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Η παρούσα μελέτη ασχολείται με τον ιό Hiv και την προσπάθεια ενημέρωσης των πολιτών, με σκοπό την πρόληψή του, μέσω του κοινωνικού μάρκετινγκ. Αρχικά, στο δεύτερο κεφάλαιο της έρευνας αναπτύσσονται σημαντικές έννοιες για ...
  • Η διαδικτυακή συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χατζηνάκη, Αστρούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2015
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο: «Η διαδικτυακή συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης» πραγματεύεται ένα επίκαιρο θέμα των ημερών, μιας και το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι ηλεκτρονικές αγορές βρίσκονται σε ...
  • Η εξέλιξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων (e-shop) στην Ελλάδα και η συμπεριφορά των καταναλωτών στις on line αγορές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Χατζηστέργος, Στέργος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-03-2014
    Στην παρούσα εργασία γίνεται προσέγγιση του θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μέσου ανάπτυξης των Ηλεκτρονικών Αγορών. Αναλύονται τομείς που σχετίζονται με τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τις ηλεκτρονικές αγορές αλλά και ...
  • Η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Ηρακλείου Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπέλλος, Αθανάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-21
    Η διαφήμιση ορίζεται ως οποιοδήποτε επί πληρωμή είδος μη προσωπικής επικοινωνίας ιδεών ή προϊόντων στα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης, ενώ θ πρώτη εμφάνιση της έγινε πριν από χιλιάδες χρόνια. Η χρησιμοποίηση της διαφήμισης μπορεί ...
  • Η επίδραση της διαφήμισης στην ψυχολογία των νέων καταναλωτών ηλικίας 18-24.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κατσίκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιταροκοίλη, Στέλλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-03-2012
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά το ρόλο που παίζουν τα μέσα ενημέρωσης και τα είδη της διαφήμισης στην ψυχολογία των νέων καταναλωτών από 18-24 χρονών. Συγκεκριμένα, διαπραγματεύεται την επιρροή που ασκούν τα μέσα ενημέρωσης ...
  • Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων στα ταξίδια και τον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Παντελή, Νίκη-Λαμπρινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-11
    Είναι γεγονός ότι ο παγκόσμιος τουρισμός είναι ένας από τους κλάδους που επηρεάστηκαν άμεσα από την οικονομική κρίση. Η βαθιά και παρατεταμένη οικονομική κρίση έχει επηρεάσει σημαντικά και τον εσωτερικό τουρισμό στην Ελλάδα, ...
  • Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην ψυχολογία, στην καταναλωτική συμπεριφορά και τις ανθρώπινες σχέσεις του Έλληνα πολίτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μιαούλης, Κωνσταντίνος; Παπαδάκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2015
    Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια εκπόνησης της πτυχιακής μας εργασίας και πραγματεύεται ένα ιδιαίτερα επίκαιρο θέμα, την οικονομική κρίση και την επιρροή αυτής στη ζωή των ανθρώπων. Το συγκεκριμένο θέμα έχει ...
  • Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουφάκη, Ιωάννα; Μυλωνάς, Παύλος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γιώργος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-06-2014
    Οι αγορές μέσω του διαδικτύου, ως τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου, εξελίσσονται πολύ δυναμικά σε παγκόσμιο επίπεδο, αποφέροντας πολλά κέρδη στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο τομέα. Η έρευνα αυτή ...
  • Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Καραγεωργίου, Μαρία; Χαλκιαδάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-20
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της επίδρασης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της πτυχιακής εργασίας, στο ...
  • Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σεβαστάτου, Μαρία Άρτεμις
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-04-12
    Η παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση που έχει το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι υπηρεσίες του διαδικτύου στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Η περίοδος που διανύουμε ειδικά και λόγω ης πανδημίας ...
  • Η επίδραση του σήματος στην αγοραστική συμπεριφορά. Η μελέτη των ξενοδοχειακών καταλυμάτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κλύμπερ, Σάγε-Νικόλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-03-2015
    Η έννοια της επωνυμίας είναι σχετικά απλή. Για το καταναλωτικό κοινό αποτελεί ένα σύνολο χαρακτηριστικών τα οποία εγγυώνται ποιότητα και προέλευση. Για την επιχείρηση αποτελεί εγγύηση για μελλοντική ικανοποιητική απόδοση. ...
  • Η επίδραση των διαφημίσεων στα παιδιά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ραφτή, Μαρία; Τριανταφύλλου, Ευσταθία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-10-20
    Αναμφισβήτητα η διαφήμιση αποτελεί ένα σύγχρονο κοινωνικό φαινόμενο, το οποίο επηρεάζει όλους τους ανθρώπους. Καθημερινά εισβάλλει δυναμικά στη ζωή όλων με διάφορους τρόπους, τα ΜΜΕ, το διαδίκτυο, τις αφίσες, το ραδιόφωνο ...
  • Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χριστοπούλου, Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-05
    Η μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή, αποτελεί κύριο επιστημονικό τομέα μελέτης της επιστήμης του Μάρκετινγκ. Κύριο αντικείμενο είναι η διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους ο καταναλωτής λαμβάνει τις αγοραστικές του ...
  • Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αμπελακιώτη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2015
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή έχει ως βασικό στόχο να ερευνήσει την επίδραση που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα σήμερα, στην συμπεριφορά του ανθρώπου ως καταναλωτή αλλά και κατά πόσο ο καταναλωτής επικροτεί την προώθηση προϊόντων και ...
  • Η επιρροή των social media στη διαδικασία για την λήψη της αγοραστικής απόφασης των καταναλωτών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Βαρούμα, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-08
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) έχουν ενταχθεί για τα καλά στις ζωές μας. Ολοένα και περισσότερα άτομα όλων των ηλικιών ανά το κόσμο χρησιμοποιούν καθημερινά τα social media με απώτερο σκοπό την επικοινωνία, ...
  • Η επιρροή των αισθήσεων στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ζεγκίνογλου, Αντώνιος; Ιωαννίδης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-09
    Στην εν λόγω πτυχιακή εργασία παρουσιάζονται τα υπάρχοντα μοντέλα συμπεριφοράς του καταναλωτή και η συσχέτιση του marketing με τις ανθρώπινες αισθήσεις. Η έννοια του πολυαισθητικού marketing βασίζεται στη δημιουργία δυνατών ...
  • Η καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών του ΤΕΙ Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Νταβιγλάκη, Ελευθερία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015
    Η μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για το τμήμα Μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, καθώς συμβάλει άμεσα στην δημιουργία μιας αποτελεσματικής «στρατηγικής», η οποία θα βοηθήσει την επιχείρηση ...