Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "διαδίκτυο"
Αποτελέσματα 81-100 από 142
-
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών στο διαδίκτυο: αξιολόγηση των επίσημων ιστότοπων τουριστικής προβολής των μεσογειακών χωρών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-06-2011Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση των επίσημων ιστότοπων τουριστικής προβολής των Μεσογειακών χωρών. Η δομή της εργασίας αποτελείται από τα εξής κεφάλαια: Κεφάλαιο 1 , Μάρκετινγκ ... -
Μέθοδοι προβολής και χρήσης διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους μέσων μαζικής ενημέρωσης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-13Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να παρουσιάζει τους τρόπους και τις μεθόδους μέσω των οποίων μπορεί να επιτευχθεί η διαδικτυακή διαφήμιση. Αφού παρατεθεί μία σύντομη εισαγωγή, παρουσιάζεται η έννοια της διαφήμισης, και ... -
Μέθοδοι προβολής και χρήσης διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους ΜΜΕ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-07Για πολλά χρόνια η διαφήμιση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης θεωρήθηκε ως η ισχυρότερη μορφή δημιουργίας συνείδησης σε ένα εμπορικό σήμα της εταιρείας. Ωστόσο, ο 21ος αιώνας φέρνει μαζί του την παρακμή των παραδοσιακών μέσων ... -
Μέθοδοι προβολής και χρήσης καινοτόμων διαφημίσεων σε διαδικτυακούς τόπους ηλεκτρονικών καταστημάτων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-27Θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας αποτελούν οι καινοτόμες μέθοδοι διαφήμισης σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η διαφήμιση που παρέχεται μέσω του Διαδικτύου--«διαφήμιση στο Διαδίκτυο»— έχει γίνει σημαντική πηγή ... -
Μέθοδοι προβολής και χρήσης της διαφήμισης σε διαδικτυακούς τόπους ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-11Το Internet κέρδισε την εμπιστοσύνη περισσότερων από 1, 5 δισεκατομμυρίων χρηστών σε όλο τον κόσμο (World Stats, 2009) και έγινε το πιο σημαντικό εργαλείο για σχεδόν όλες τις διεθνείς επιχειρήσεις (Mc Donald and Tobin, ... -
Μελέτη αλγορίθμων κρυπτογράφησης για προστασία στο internet.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008Σκοπός αυτής της μελέτης είναι να παρουσιαστεί πως μπορεί να γίνει ο χειρισμός δεδομένων με ασφαλή τρόπο μέσο όλων των εδραιωμένων δικτύων. Για να επιτευχθεί αυτό, αρχικά έχουμε μια σύντομη παρουσίαση των συστημάτων ... -
Μελέτη για την διαδυκτιακή προώθηση και πώληση αγροτικών προϊόντων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-11-2015Η εργασία ολοκληρώνεται σε τρία κεφάλαια. Το πρώτο αποτελεί εισαγωγικό κεφάλαιο, το δεύτερο αναφέρεται στα είδη και στα συστατικά στοιχεία του ηλεκτρονικού εμπορίου και στην κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, ενώ στο ... -
Μελέτη και ανάλυση στρατηγικών μάρκετινγκ αξιοποιώντας το Instagram.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-15Η τεχνολογική επανάσταση της πληροφορικής δεν θα μπορούσε να έχει την πλατιά απήχηση που έχει σήμερα αν δεν είχε αναπτυχθεί το Internet – (Διαδίκτυο στα Ελληνικά). Οι υπολογιστές και γενικά η πληροφορική έδωσε στους ανθρώπους ... -
Μελέτη και κατασκευή δικτυακού τόπου για το Itanos Tours.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-08-2009Όλοι ξέρουμε ότι στις μέρες μας το Internet έχει εξαπλωθεί παντού, βρίσκεται σχεδόν σε κάθε σπίτι μέσα, χρησιμοποιείται πλέον από εκατομμύρια χρηστών καθημερινά και έχει μπει στις ζωές όλων μας ή τουλάχιστον όσων ασχολούνται ... -
Μελέτη και συσχέτιση της ενδοοικογενειακής βίας με τον εθισμό του διαδικτύου σε παιδιά ηλικίας 15 έως 18 ετών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-07-2014Η ενδοοικογενειακή βία είναι ένα σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα που περικλείει καταστροφικές συνέπειες στα μέλη της οικογένειας, στα παιδιά και στην κοινωνία γενικότερα. Υπάρχουν πολλά είδη βίας όπως σωματική, ψυχολογική ή και ... -
Μελέτη της ασφάλειας των υπηρεσιών VOIP.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-01-2010Το VoIP (ακρωνύμιο του Voice Over Internet Protocol - Φωνή Μέσω του Πρωτοκόλλου Διαδικτύου) είναι το όνομα μιας τεχνολογίας που αλλάζει το νόημα στην φράση Τηλεφωνικές Κλήσεις. Είτε αναφερθούμε σε ιδιώτες είτε σε επιχειρήσεις, ... -
Μελέτη των επιπτώσεων της χρήσης του διαδικτύου στην εγκληματικότητα των εφήβων ηλικιας 13 – 16 ετών. Μελέτη σε τρείς πολεις της Ελλάδας, Ηράκλειο, Μονεμβασιά και Ρόδο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-05-2015Ένα φαινόμενο που αναδύεται στις μέρες μας είναι ο διαδικτυακός εκφοβισμός. Πληθώρα ερευνών που έχουν προσανατολιστεί στη μελέτη του, καταδεικνύουν ότι οι έφηβοι αποτελούν μια κοινωνική ομάδα «υψηλού κινδύνου». Σκοπός, ... -
Μελέτη, σχεδίαση, υλοποίηση και προγραμματισμός αυτοματισμού ελεγχόμενου από το διαδίκτυο, απουσία υπολογιστή.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-07-2012Το συγκεκριμένο έργο ασχολείται με το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός αυτοματισμού ελεγχόμενου από το διαδίκτυο. Πρόκειται για μια υπολογίσιμη προσέγγιση καθώς το κόστος κατασκευής είναι περιορισμένο, η κατανάλωση αναιμική, ... -
Μηχανές αναζήτησης. Πώς να βρω αυτό που θέλω στο internet.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΣΕ Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008Το διαδίκτυο περιλαμβάνει κάθε είδους πληροφορία και είναι ίσως το πρώτο μέρος από το οποίο ξεκινά κάποιος την αναζήτηση στοιχείων για οποιονδήποτε και οτιδήποτε: από την αναζήτηση μίας φωτογραφίας ή ενός μουσικού αρχείου, ... -
Μηχανογράφηση αποθήκης ανταλλακτικών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-10-2014Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει τη θεωρητική ανάλυση, μελέτη και κατανόηση της λειτουργίας μιάς αποθήκης ανταλακτικών και πιο συγκεκριμένα μιάς ηλεκτρονικής και διαδικτυακής πλατφόρμας διαχείρησης και ... -
Μοντέλα & μέθοδοι αλληλεπίδρασης σε περιβάλλοντα εικονικών κοινοτήτων του παγκόσμιου ιστού: Η περίπτωση της ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008Στην αναφορά αυτή θα αναλυθούν οι στόχοι, η μεθοδολογία και τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για την ολοκλήρωση αυτής της εργασίας. Το θεματικό αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής είναι η διαχείριση μιας ηλεκτρονικής ... -
Νέα μέσα επικοινωνίας: προκλήσεις και επιπτώσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-26Η παρούσα εργασία παρουσιάζει το διαδίκτυο ως σύγχρονο μέσο επικοινωνίας. Αρχικά αναλύεται η επικοινωνία και συγκρίνονται οι παραδοσιακές με τις σύγχρονες μορφές της. Από όπου φαίνεται πως οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται ... -
Ο βαθμός επιρροής των νέων τεχνολογιών στον τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-02-2015Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει και να διερευνήσει το βαθμό επιρροής των νέων τεχνολογιών στον τουρισμό και κατά πόσο αυτές μπορούν να τον προωθήσουν πηγαίνοντάς τον όχι μόνο μπροστά, αλλά και ... -
Ο παραδοσιακός τρόπος ασφάλισης σε σύγκριση με την ασφάλιση μέσω διαδικτύου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-07-2014Ένας από τους κύριους λόγους συγγραφής αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να μελετήσει τις επιπτώσεις του νέου διαδικτυακού τρόπου ασφάλισης, κυρίως στους διαμεσολαβητές, τους μεσίτες και τους παραγωγούς ασφαλειών. Επιπλέον, ... -
Ο ρόλος του διαδικτύου στην παροχή τουριστικών υπηρεσιών: Μελέτη της επίδρασης του airbnb στην περιφερειακή ενότητα Κρήτης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-23Οι διευκολύνσεις και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το διαδίκτυο στην κοινωνία, το έχει καταστήσει ένα απαραίτητο εργαλείο στην οργάνωση και διεκπεραίωση διαφορετικών συναλλαγών και διεργασιών. Επιπλέον το διαδίκτυο προσφέρει ...