• Business plan για την έκδοση νέου δωρεάν περιοδικού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γιακουβάκη, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-08-2012
    Η bioLogica.gr είναι μια υπό σύσταση εταιρία που ανήκει στον κλάδο των Μ.Μ.Ε. και πιο συγκεκριμένα του τύπου, καθώς είναι υπεύθυνη για την έκδοση, δωρεάν περιοδικού σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή. Το περιεχόμενο του ...
  • Digital marketing και τουρισμός.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καμπούρης, Ιωάννης; Χρυσοχόος, Ιάσων
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-25
    Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης το Digital Marketing σε σχέση με τον Τουρισμό. Περιλαμβάνει δύο μέρη. Το πρώτο, το θεωρητικό μέρος ασχολείται με τις έννοιες του Μάρκετινγκ, του Digital Marketing, του ...
  • Management και διοίκηση στις υπηρεσίες υγείας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κεσίδης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-13
    Η παρούσα Πτυχιακή Εργασία πραγματεύεται το ζήτημα «Management και Διοίκηση στις Υπηρεσίες Υγείας», εξετάζοντας μέσω της μελέτης περίπτωσης την εφαρμογή αυτών στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών «Παναγία η Βοήθεια». Αρχικά, ...
  • Αξιολόγηση και σύγκριση συστημάτων ηλεκτρονικής τραπεζικής.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καραδημητρίου, Ευστάθιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-14
    Με την εξάπλωση του διαδικτύου ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αναβαθμίζονται και δημιουργούν ψηφιακές υποδομές τις οποίες οι πελάτες χρησιμοποιούν για να βελτιώσουν την καθημερινότητα τους. Η παρούσα πτυχιακή είναι ...
  • Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και του ηλεκτρονικού εμπορίου στον χώρο των επιχειρήσεων - Ανάλυση απαιτήσεων δημιουργίας επιχειρηματικής ιστοσελίδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γέρου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-08-2012
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια μορφή επιχειρηματικότητας που ξεκίνησε τη δεκαετία του 1970, αλλά απέκτησε ιδιαίτερη άνθηση τα τελευταία είκοσι χρόνια λόγωτης ραγδαίας εξάπλωσης του διαδικτύου.Εμφανίζεται με τη μορφή ...
  • Γαστρονομικός τουρισμός στην Ελλάδα: ανάπτυξη, προβλήματα και προοπτικές.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Μεραμβελιωτάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-25
    Ο τουρισμός ως φαινόμενο είναι αδύναμος χωρίς τη γαστρονομία λόγω της φυσικής ανάγκης του ανθρώπου να καταναλώνει τροφή. Με την ανάπτυξη της ανθρωπότητας, αναπτύχθηκε η γαστρονομία, το φαγητό έγινε όχι μόνο πηγή δύναμης ...
  • Δημιουργία επιχειρηματικού σχεδίου για διαδικτυακή επιχείρηση (Business Plan).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Χρηστάκης, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος; Ψιμάρνη-Βούλγαρη, Φωτεινή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-08-2012
    Η e-farm.gr είναι μία υπό σύσταση ανώνυμη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου γεωργικών εφοδίων καθώς και παροχής υπηρεσιών μέσω διαδικτύου. Λόγω της μοναδικότητας της στον κλάδο, εκτιμάται ότι θα παίξει ηγετικό ρόλο στην αγορά. ...
  • Η ανάπτυξη και χρήση των νέων μέσων ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning) στην εκπαίδευση και η επίδραση της σε εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενους

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Βαμιαδάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-20
    Ένα φαινόμενο που έχει κάνει αισθητή την εμφάνισή του είναι η προσπάθεια ικανοποίησης της ανάγκης του σύγχρονου ανθρώπου για μάθηση ή κατάρτιση με τη δημιουργία ανοιχτών πανεπιστημίων και την εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η ...
  • Η αξιοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου από τις σύγχρονες επιχειρήσεις-μελέτες περίπτωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Λύρα, Χρύσα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-09-2009
    Στην παρούσα εργασία επιχειρούμε να αναλύσουμε τα κυριότερα ζητήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας γενικότερα, εστιάζοντας στον βαθμό και στους τρόπους αξιοποίησης του από τις σύγχρονες ...
  • Η διάδοση, εφαρμογή και χρήση του διαδικτύου και ηλεκτρονικού εμπορίου από τις επιχειρήσεις της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Παπουτσιδάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-08-2012
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει τίτλο “Η διάδοση, εφαρμογή και χρήση του διαδικτύου και ηλεκτρονικού εμπορίου από τις επιχειρήσεις της Κρήτης”. Σκοπός μας είναι να εξετάσουμε κατά πόσο χρησιμοποιούν οι Κρητικές ...
  • Η εξέλιξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων (e-shop) στην Ελλάδα και η συμπεριφορά των καταναλωτών στις on line αγορές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Χατζηστέργος, Στέργος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-03-2014
    Στην παρούσα εργασία γίνεται προσέγγιση του θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μέσου ανάπτυξης των Ηλεκτρονικών Αγορών. Αναλύονται τομείς που σχετίζονται με τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τις ηλεκτρονικές αγορές αλλά και ...
  • Η ηλεκτρονική τραπεζική (e-banking) στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Αγιομυργιανάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-12-2008
    Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία, σκοπός μας είναι να εξετάσουμε το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται η ηλεκτρονική τραπεζική στη χώρα μας. Για το λόγο αυτό, αρχικά γίνεται μία εισαγωγή στο e-banking, όπου αναφέρονται συνοπτικά τα ...
  • Η χρήση του internet στις υπηρεσίες του τουρισμού και οι επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στο τουριστικό κύκλωμα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κουφός, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-08-2012
    Ο τουρισμός αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες πηγές εσόδων στην χώρα μας και η Ελλάδα βρίσκεται στις πρώτες θέσεις παγκοσμίως,στην λίστα των χωρών που δέχονται τουρίστες.Το ιντερνέτ παρουσιάζεται,μέσα από έρευνες που έχουν ...
  • Κρυπτογράφηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Μπαρσάκης, Σωτήρης
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-19
    Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα της Πληροφορικής σε συνδυασμό με την ταχύτατη εξάπλωση του Internetτα τελευταία χρόνια, έχουν προκαλέσει ουσιαστικά μια επανάσταση στο χώρο του επιχειρείν και έχουν φέρει τις ...
  • Μελέτη και έρευνα της συμβολής των πληροφοριακών συστημάτων στην ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό των ελληνικών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ζουμπουρλή, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-08-2012
    Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία σκοπός μας είναι να εξετάσουμε την συμβολή των πληροφοριακών συστημάτων στην ανάπτυξη και στον εκσυγχρονισμό των ελληνικών επιχειρήσεων. Για τον λόγο αυτό γίνεται εισαγωγή στην έννοια των ...
  • Μορφές εναλλακτικού τουρισμού στον νομό Λασιθίου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Δασκαλάκη, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-04
    H παρούσα εργασία αποτέλεσε μια μελέτη αναφορικά με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού στον νομό Λασιθίου. Ο αντίκτυπος των εναλλακτικών μορφών τουριστικής ανάπτυξης είναι σημαντικός για την τοπική οικονομία, προσφέροντας ...
  • Νέες τάσεις στον τουρισμό.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Χαλβατζή, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-24
    Ο τουρισμός είναι μία από τις σημαντικότερες και πιο επικερδείς βιομηχανίες στην Ελλάδα. Παρά την οικονομική κρίση, ο τουριστικός τομέας ήταν από τους λίγους που κατόρθωσε να διατηρήσει την ανταγωνιστική του θέση στη χώρα. ...
  • Οι επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και ο ρόλος του διαδικτυακού marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Τζανάκη, Αγγελική
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-08-2012
    Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη. Το πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει το θεωρητικό υπόβαθρο. Αρχικά αναλύεται η έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα είδη και τα πεδία εφαρμογής, ενώ στην συνέχεια γίνετε μια ...
  • Οι επιπτώσεις του covid_19 στο μάρκετινγκ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Γκουράι, Γιόργκεν; Μπουρνέλου, Μυρτώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-12-11
    Ο Covid-19, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη Γουχάν της Κίνας και εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο μέσα σε λίγους μήνες. Ακόμη, η πανδημία Covid-19 φανερώνει μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις στη σύγχρονη ιστορία του μάρκετινγκ, ...
  • Οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα στα χρόνια του μνημονίου από την πλευρά των καταναλωτών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Τσιακάλου, Λαμπρινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-18
    Το internet έχει εισβάλει για τα καλά στη ζωή μας και έχει γίνει για πολλούς αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας τους αλλάζοντας συνήθειες , τρόπο διασκέδασης, επικοινωνίας αλλά και εργασίας. Διευκολύνει την ζωή μας ...