• 360 digital marketing: τι είναι και η σημασία του στο σύγχρονο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Μιχάσι, Γιοάνα; Ντάκα, Ανθούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-14
    Μια επικοινωνία το μάρκετινγκ 360 μοιρών, ορίζεται ως επικοινωνία που προσεγγίζει τα μέλη του κοινού της με πολλούς τρόπους (Merenda, 2012) σε διάφορες περιπτώσεις των βημάτων πειθούς, προκειμένου να «συνδεθεί» με τους ...
  • DIGITALPR: Μεταφέροντας τις δημόσιες σχέσεις (PR) στην ψηφιακή εποχή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Κόλια, Ιωάννα; Τσουπάκης, Μάρκος; Tsoupakis, Markos
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-18
    Στην εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί η σκοπιμότητα του Digital PR στις διάφορες εταιρείες. Για τον σκοπό αυτό παρουσιάζεται μία εννοιολογική προσέγγιση του PR και του Digital PR. Στη συνέχεια παρουσιάζεται ...
  • Growth marketing: Η μετεξέλιξη του μάρκετινγκ στα δεδομένα.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καρταλά, Χαρούλα – Κυριακή
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-12-28
    Το επιχειρείν και κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα εξελίσσονται συνεχώς σε μια σύγχρονη κοινωνία. Ο καταναλωτισμός, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά ζητήματα, είναι μόνο λίγα από τα χαρακτηριστικά, ...
  • H χρήση των κοινωνικών δικτύων (Social Media) από Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαϊνωλάς, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-08
    Η χρήση των κοινωνικών δικτύων (social media) μπορεί να ικανοποιήσει ανάγκες αγοραστών και πωλητών. Οι υποψήφιοι αγοραστές αναζητούν ολοένα και περισσότερες πληροφορίες για τα διατιθέμενα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των ...
  • Influencer marketing: τι είναι και πως χρησιμοποιείται από τους διαφημιστές.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καραγιάννη, Λυδία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-16
    Το influencer marketing, ή μάρκετινγκ επιρροής αξιοποιεί μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, αυτή που έχει χτίσει ένας influencer, με αποτέλεσμα η τελική καμπάνια να έχει καλύτερη απόδοση σε λιγότερο δυνατό χρόνο ενώ ...
  • Location based marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πασπάλα, Ασημίνα; Σταμπόλας, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-11
    Τα τελευταία χρόνια οι φορητές συσκευές, δηλαδή τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets, γνωρίζουν μια ταχεία τεχνολογική εξέλιξη και μπαίνουν στην καθημερινή ζωή ολοένα και περισσότερων ανθρώπων. Ο λόγος γι’ αυτό είναι ότι με ...
  • Social analytics:ανάλυση στατιστικών δημοφιλών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Δοκμετζή, Δέσποινα Αικατερίνη; Στενάκη, Ηλιάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-28
    Η παρούσα εργασία εστιάζει στην ανάλυση των στατιστικών(Analytics) που αντλούμε από τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media). Όπως είναι γνωστό τα τελευταία χρόνια η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει αυξηθεί ...
  • Startup επιχειρήσεις στον τομέα του τουρισμού σε Ελλάδα και παγκοσμίως.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Μποντούρι, Άντρεα; Σαρρή, Παρασκευή
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-26
    Η σύγχρονη κοινωνία έχει σαν βασικό της γνώρισμα την εκτεταμένη χρησιμοποίηση των νέων τεχνολογιών και εφαρμογών που, σχεδόν, σε καθημερινή βάση αναδεικνύει καινούριες πρακτικές, κατάλληλες για την αμεσότερη διεκπεραίωση ...
  • Youtube marketing: H άνοδος του YouTube και η σημασία του στο σύγχρονο marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Γαντζίας, Νικόλαος; Μαυρής, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-17
    Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει την εξέλιξη του YouTube από το ξεκίνημα του μέχρι την σημερινή εποχή και πώς αυτό έχει επίδραση στο σύγχρονο άνθρωπο. Το YouTube είναι ο δεύτερος ιστότοπος με ...
  • Ανάλυση μεθόδων προώθησης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Θεoχάρης, Αναγνώστης
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-08
    Το διαδίκτυο είναι ένα σημαντικό κομμάτι τον επιχειρήσεων, είτε είναι μεγάλη είτε μικρή επιχείρηση, και αυτό διότι με το κατάλληλο Marketing οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη τους προσελκύοντας νέους πελάτες ...
  • Βελτιστοποίηση στόχευσης και αποδοτικότητας για διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες στο δίκτυο διαφημίσεων AdWords της Google.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παππάς, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-01-2013
    Η μηχανή αναζήτησης Google, συγκεντρώνει και οργανώνει καθημερινά εκατομμύρια αν όχι δισεκατομμύρια πληροφορίες από τον ιστοχώρο. Έπειτα, κάνει αυτές τις πληροφορίες διαθέσιμες προς τους χρήστες σε παγκόσμιο επίπεδο οι ...
  • Δυνατότητες των εξειδικευμένων / θεματικών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης για την προσέγγιση μικρών / εξειδικευμένων αγορών (niche markets).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λουιζίδης, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμαμουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-03-2012
    Υπάρχουν τα γνωστά κοινωνικά δίκτυα όπως π.χ το Facebook ή το MySpace στα οποία μπορεί να γραφτεί οποιοσδήποτε και να δημοσιεύσει εκεί ότι θέλει. Υπάρχει όμως και μια κατηγορία κοινωνικών δικτύων που έχουν μια πιο εξειδικευμένη ...
  • Η Online Διαφήμιση με Banners και διαφημίσεις κειμένου και η μέτρηση της αποτελεσματικότητάς της. Έρευνα στην εγχώρια αγορά για το κόστος της διαδικτυακής διαφήμισης στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κατσαρού, Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-02-2013
    Παραδείγματα online διαφήμισης μπορούμε να βρούμε στις λίστες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook κτλ), σε διαφημιστικά banners κ.α.. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναλύσουμε ...
  • Η βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων σε μηχανές αναζήτησης με τεχνικές SEO (Search Engine Optimization).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουλαξίζη, Αργυρή
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-04-2013
    Ο χώρος του διαδικτύου αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα για την προώθηση όχι μόνο των ιστοσελίδων, αλλά και των προϊόντων, των υπηρεσιών και των επιχειρήσεων. Χιλιάδες ιστοσελίδες προσπαθούν να βγουν στο προσκήνιο των μηχανών ...
  • Η επιρροή των social media στη διαδικασία για την λήψη της αγοραστικής απόφασης των καταναλωτών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Βαρούμα, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-08
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) έχουν ενταχθεί για τα καλά στις ζωές μας. Ολοένα και περισσότερα άτομα όλων των ηλικιών ανά το κόσμο χρησιμοποιούν καθημερινά τα social media με απώτερο σκοπό την επικοινωνία, ...
  • Η θεματική και σχεδιαστική εξέλιξη του web design (σχεδιασμού ιστοσελίδων) από τις πρώτες ημέρες του internet μέχρι και σήμερα. Κατασκευή ενός διαδικτυακού τόπου σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις του web design.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπουκουβάλα, Χρυσάνθη; Μπουκουβάλα, Αντελίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-04-2009
    Ο σχεδιασμός web-sites δεν είναι απλά η δημιουργία όμορφων σελίδων, ούτε μια στατική διαδικασία, είναι έκφραση, τεχνική και διαρκής εκμάθηση, καθώς το internet εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς χρησιμοποιώντας νέα εργαλεία ...
  • Η σημασία της μελέτης της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή (Human-Computer Interaction) κατά την κατασκευή ενός web-site ή μιας καμπάνιας e-marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καρυπίδη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-11-2012
    Κατά τον σχεδιασμό ενός ιστοτόπου είναι πολύ σημαντικό για την επιτυχία του να έχουν τηρηθεί κάποιοι κανόνες που έχουν άμεση σχέση με την ευχρηστία του. Συχνά οι σχεδιαστές ξεχνάνε ότι ένας ιστότοπος πέρα από ευχάριστος ...
  • Η τηλεοπτική διαφήμιση και η μετεξέλιξή της με την μετάβαση στο διαδίκτυο.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Ντρέτσα, Κριστιάν
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-30
    Η χρήση του διαδικτύου είναι ευρέως διαδεδομένη στις μέρες μας τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και από την πλευρά των επιχειρήσεων. Τα Social Media ως μέρος του διαδικτύου αποτελούν, σήμερα, ισχυρά εργαλεία διαφήμισης ...
  • Η χρήση των τεχνικών βελτιστοποίησης για μηχανές αναζητήσεις (S.E.O) στο μάρκετινγκ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Προβιμάι, Φράντσι
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-24
    Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (Search Engine Optimization - SEO) αποτελείται από μερικές τεχνικές, τρόπους και μεθόδους μέσω τον οποίων ένας ιστότοπος (Web) μπορεί να ανέβει κατηγορία και να εμφανίζεται στα κορυφαία ...
  • Η ψηφιακή διαφήμιση με χρήση banners: Η εξέλιξη τους στο χρόνο, οι τεχνικές δημιουργίας, η μέτρηση αποτελεσματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Ρεμπάπη, Μαργαρίτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-15
    Η παρούσα πτυχιακή εστιάζει στη μελέτη της ψηφιακής διαφήμισης με χρήση banners καθώς και την εξέλιξή τους στο χρόνο. Επίσης, παρουσιάζονται ενδελεχώς οι εφαρμογές – εργαλεία για την δημιουργία διαφημιστικών πλαισίων και ...