Πλοήγηση ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete ανά Λέξεις κλειδιά "συμπεριφορά καταναλωτή"
Αποτελέσματα 41-60 από 65
-
Ηλεκτρονικές συναλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών-Μελέτη περίπτωσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-05Σκοπός αυτής την εργασίας είναι να μελέτησουμε την Συμπεριφορά των Καταναλωτών βάσει των ηλεκτρονικών αγορών που πραγματοποιούν. Να διαμορφώσουμε ένα ηλικιακό κοινό το οποίο χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για να παραγματοποιήσει ... -
Ικανοποίηση πελατών από κατάστημα φωτογραφικών ειδών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-11Ο σκοπός της έρευνας μας είναι να μάθουμε πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες μας από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας που παρέχουμε. Ο στόχος μας είναι η διατήρηση των πελατών μας. Για να πραγματοποιηθεί ο στόχος μας ... -
Ικανοποίηση πελατών σε πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον Μελέτη περίπτωσης στην Τράπεζα Eurobank Ergasias.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2013Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των πελατών σε ένα πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον, αναλύοντας συγχρόνως τα στοιχεία που την απαρτίζουν και αναφέροντας τους λόγους για ... -
Καταναλωτικές προτιμήσεις σε προϊόντα οίνου: Η περίπτωση των καταναλωτών στην Κεντρική Αττική.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-17Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των καταναλωτικών προτιμήσεων σε προϊόντα οίνου και πιο συγκεκριμένα η μελέτη των καταναλωτικών προτιμήσεων σε προϊόντα οίνου στην κεντρική Αττική. Για την έρευνα μοιράστηκε ... -
Καταναλωτικές προτιμήσεις σε προϊόντα οίνου: μια συγκριτική ανάλυση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-17Η επιλογή του οίνου που θα αγοραστεί από έναν καταναλωτή θωρείται μία αρκετά δύσκολή και περίπλοκη διαδικασία. Αυτό συμβαίνει διότι οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες. Σκοπός ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά στα προϊόντα οίνου. Η περίπτωση της Σαντορίνης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2015Η αγορά του οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη, ενώ οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στα προϊόντα είναι οίνου επηρεάζονται απο πολλούς παράγοντες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ... -
Μάρκετινγκ και συμπεριφορά του καταναλωτή στον τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-11-2013Στη παρούσα ενότητα θα δοθούν σχετικοί με το θέμα ορισμοί, συγκεκριμένα θα οροθετηθούν οι όροι Μάρκετινγκ, καταναλωτής, συμπεριφορά καταναλωτή και τέλος ο όρος τουρισμός. Μέσα από την οριοθέτηση των όρων ο αναγνώστης θα ... -
Μάρκετινγκ και συναισθηματική νοημοσύνη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-25Η Συναισθηματική Νοημοσύνη (Emotional Intelligence - EQ) είναι ένα νέο πεδίο στην επιστήμη της ψυχολογίας με επιρροή στις προσεγγίσεις του Μάρκετινγκ. Το πεδίο της συναισθηματικής νοημοσύνης έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον, ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης για δημιουργία ισχυρών σχέσεων με καταναλωτές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-24Αναγνωρίζοντας την αυξανόμενη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται τον ρόλο που μπορούν να έχουν στις σχέσεις που αναπτύσσονται με τους καταναλωτές. Ο στόχος της ήταν η διερεύνηση της ... -
Μέτρηση ικανοποίησης των πελατών σε πραγματικό εργασιακό περιβάλλον.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2013Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των πελατών σε ένα πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον. Στις μέρες μας, η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ... -
Μέτρηση στάσεων, αντιλήψεων και κατανόησης της συμπεριφοράς των καταναλωτών συγκρίνοντας το μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες σε σχέση με τις συμβατικές μεθόδους του παρελθόντος.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-09-2015Το μίγμα marketing (4Ps) χρησιμοποιείται από τους marketers εδώ και πολλές δεκαετίες προκειμένου τα προϊόντα – υπηρεσίες που δημιουργούνται να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του καταναλωτή. Η θεωρία των 4P ορίστηκε ως έννοια ... -
Μελέτη και μέτρηση ικανοποιήσης των πελατών σε πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-12-2009Η σπουδαιότητα της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι ο χώρος της ανάλυσης της συμπεριφοράς του καταναλωτή έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον του στην μετά-αγοραστική συμπεριφορά του ... -
Μελέτη της επιρροής της διαφήμισης στα παιδιά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-24Η παρούσα εργασία αφορά στην επίδραση που έχει η διαφήμιση στη συμπεριφορά των παιδιών. Τα παιδιά σήμερα επηρεάζουν σε μεγάλο και τις αγοραστικές συνήθειες όλης της οικογένειας. Ο βασικός στόχος της πτυχιακής, λοιπόν, είναι ... -
Νευρομάρκετινγκ, η ψυχολογία του καταναλωτή και η σχέση με το digital marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-17Για δεκαετίες, τα τμήματα μάρκετινγκ των επιχειρήσεων προσπαθούσαν να κατανοήσουν τα κίνητρα πίσω από την πρόθεση αγοράς που εκφράζει ο καταναλωτής. Τι κάνει ένα προϊόν να ξεχωρίζει και να το ζητάνε όλοι; Τι σκέφτονται και ... -
Οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα στα χρόνια του μνημονίου από την πλευρά των καταναλωτών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-18Το internet έχει εισβάλει για τα καλά στη ζωή μας και έχει γίνει για πολλούς αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας τους αλλάζοντας συνήθειες , τρόπο διασκέδασης, επικοινωνίας αλλά και εργασίας. Διευκολύνει την ζωή μας ... -
Οι καταναλωτικές προτιμήσεις σχετικά με “Τα έξυπνα ξενοδοχεία” στην Κρήτη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-07Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε για τις ανάγκες πτυχιακής εργασίας με θέμα τις καταναλωτικές προτιμήσεις σχετικά με “τα έξυπνα ξενοδοχεία στην Κρήτη. Σκοπός της έρευνας, είναι η ανάλυση και η αξιολόγηση των προτιμήσεων ... -
Οι νέες τάσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στο χώρο του ημερήσιου τύπου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-01-2012Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να μελετήσει τις νέες τάσεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών στο χώρο του ημερήσιου τύπου. Συγκεκριμένα επιθυμεί να διερευνήσει εάν ο καταναλωτής σήμερα προτιμά και εμπιστεύεται τον ... -
Οικονομική Κρίση και Μάρκετινγκ: Επιθανάτιος ρόγχος ή ευκαιρία για αναθεώρηση;
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-07-2013Στην παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρείται μία σε βάθος ανάλυση της επίδρασης της οικονομικής κρίσης στην επιστήμη του Μάρκετινγκ με σκοπό την εξαγωγή όσο το δυνατόν ασφαλέστερων συμπερασμάτων για το αν οι επιπτώσεις αυτές ... -
Προβολή και προώθηση αναδυόμενων παραγόμενων αγροτικών προϊόντων στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-11-2015Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν τα καταναλωτικά πρότυπα, οι συμπεριφορές, οι προτιμήσεις και τάσεις της αγοράς, αναφορικά με τα αγροτικά προϊόντα της Ελλάδας στην σύγχρονη εποχή. Συγκεκριμένα εκπονήθηκε ... -
Προώθηση και συμπεριφορά καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης, Toyota Auris.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-12-2008Η προσέγγιση της επικοινωνιακής πολιτικής μιας επιχείρησης είναι αρκετά πολύπλοκο ζήτημα. Η πολυπλοκότητα αυτού του θέματος οφείλεται στο γεγονός ότι η επικοινωνία και ειδικότερα η προβολή εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, ...