Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Κουργιαντάκης, Μάρκος"
Αποτελέσματα 41-60 από 61
-
Η ικανοποίηση των τουριστών στον Πλατανιά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-17Η παρούσα ερευνητική εργασία αποτελεί μια καταγραφή της ικανοποίησης των τουριστών στον Πλατανιά, Χανίων, κατά την τουριστική περίοδο 2018 και ειδικότερα τους μήνες Αύγουστο και Σεπτέμβριο. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ... -
Η καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών του ΤΕΙ Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015Η μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για το τμήμα Μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, καθώς συμβάλει άμεσα στην δημιουργία μιας αποτελεσματικής «στρατηγικής», η οποία θα βοηθήσει την επιχείρηση ... -
Η στάση των καταναλωτών της Σαντορίνης απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-01Το μεγαλύτερο προϊόν ή υπηρεσία στον κόσμο δεν θα κερδίσει χρήματα αν οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει, γι 'αυτό οι διαφημίσεις θεωρούνται τόσο σημαντικές. Μια διαφήμιση είναι μια ηχητική ή οπτική μορφή επικοινωνίας ... -
Η συμπεριφορά και η ικανοποίηση των καταναλωτών από τα σούπερ μάρκετ της περιοχής του Πειραιά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-10Η παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα «Η συμπεριφορά και η ικανοποίηση των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ της περιοχής του Πειραιά» έχει σκοπό την διερεύνηση της συμπεριφοράς και της ικανοποίησης των καταναλωτών στα σούπερ ... -
Η συμπεριφορά των καταναλωτών στο σούπερ μάρκετ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-03-2015Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την διερεύνηση της συμπεριφοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών στα super market. Μεθοδολογικά η εργασία βασίζεται στη συλλογή δευτερογενών στοιχείων ( συμπεριφορές καταναλωτών ... -
Ικανοποίηση από την εργασία: ηπερίπτωση των εργαζομένων του Τ.Ε.Ι. Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-09-2014Η εργασιακή ικανοποίηση είναι ένα θέμα που έχει μελετηθεί αρκετά στην βιβλιογραφία, κυρίως στον ιδιωτικό τομέα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των διοικητικών υπαλλήλων του Τ.Ε.Ι. Κρήτης. ... -
Ικανοποίηση εργαζομένων σε όμιλο μέσων μαζικής επικοινωνίας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-09-2014Στις ημέρες μας η μέτρηση της εργασιακής ικανοποίησης αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θέματα ενδιαφέροντος των επιχειρήσεων και οργανισμών. Ο σημαντικότερος λόγος είναι η κατανόηση της σημασίας των ανθρώπινων πόρων για ... -
Ικανοποίηση πελατών από κατάστημα φωτογραφικών ειδών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-11Ο σκοπός της έρευνας μας είναι να μάθουμε πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες μας από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας που παρέχουμε. Ο στόχος μας είναι η διατήρηση των πελατών μας. Για να πραγματοποιηθεί ο στόχος μας ... -
Ικανοποίηση πελατών σε εταιρεία γενικής εμπορίας τροφίμων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-29Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο: «Ικανοποίηση πελατών σε εταιρία γενικής εμπορίας τροφίμων» έχει ως σκοπό την διερεύνηση της ικανοποίησης των επιχειρήσεων - πελατών στον κλάδο των τροφίμων. Μεθοδολογικά η παρούσα ... -
Ικανοποίηση πελατών – ασθενών από τα φαρμακεία του Ν. Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-10-2012Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ικανοποίηση πελατών – ασθενών από τα φαρμακεία του Ν. Ηρακλείου. Εξετάζονται διαφορετικές παράμετροι που επηρεάζουν την ικανοποίηση όπως οι υπηρεσίες από τους ίδιους τους φαρμακοποιούς, ... -
Ικανοποίηση των πολιτών του Ηρακλείου από τα ΚΕΠ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-07-2015Σκοπός σύνταξης της παρούσας έρευνας είναι η εύρεση ,μέτρηση και αποτύπωση της λαμβανόμενης ικανοποίησης των πολιτών του Ηρακλείου από τα κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών (ΚΕΠ) . Το δείγμα αποτελείται από εκατο(100) πολιτες του ... -
Καταναλωτικές προτιμήσεις σε προϊόντα οίνου: Η περίπτωση των καταναλωτών στην Κεντρική Αττική.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-17Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των καταναλωτικών προτιμήσεων σε προϊόντα οίνου και πιο συγκεκριμένα η μελέτη των καταναλωτικών προτιμήσεων σε προϊόντα οίνου στην κεντρική Αττική. Για την έρευνα μοιράστηκε ... -
Καταναλωτικές προτιμήσεις σε προϊόντα οίνου: μια συγκριτική ανάλυση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-17Η επιλογή του οίνου που θα αγοραστεί από έναν καταναλωτή θωρείται μία αρκετά δύσκολή και περίπλοκη διαδικασία. Αυτό συμβαίνει διότι οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες. Σκοπός ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά στα προϊόντα οίνου. Η περίπτωση της Σαντορίνης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2015Η αγορά του οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη, ενώ οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στα προϊόντα είναι οίνου επηρεάζονται απο πολλούς παράγοντες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ... -
Οι ελληνικές Β2Β ηλεκτρονικές αγορές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-04-2011Η νέα και ραγδαία αναπτυσσόμενη μεθοδολογία εξυπηρέτησης καταναλωτών και επιχειρήσεων, ονομάζεται ηλεκτρονικό επιχειρείν. Μέσα στο πλαίσιο του ευρύτερου θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην παρούσα πτυχιακή εργασία, ... -
Οι καταναλωτικές προτιμήσεις σχετικά με “Τα έξυπνα ξενοδοχεία” στην Κρήτη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-07Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε για τις ανάγκες πτυχιακής εργασίας με θέμα τις καταναλωτικές προτιμήσεις σχετικά με “τα έξυπνα ξενοδοχεία στην Κρήτη. Σκοπός της έρευνας, είναι η ανάλυση και η αξιολόγηση των προτιμήσεων ... -
Οι προοπτικές των υπηρεσιών έρευνας αγοράς στο νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-11-2013Η έρευνα μάρκετινγκ αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα ενός ολοκληρωμένου σχεδίου marketing. Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των τάσεων των σύγχρονων τοπικών επιχειρήσεων προς την υιοθέτηση υπηρεσιών έρευνας ... -
Οι τάσεις και οι προοπτικές της επιχειρηματικής κατάρτισης στο νομό Χανίων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2014Η εκπαίδευση και κατάρτιση των στελεχών των επιχειρήσεων στη διεθνή βιβλιογραφία θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για τη βελτιστοποίηση της εργασιακής απόδοσης. Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των τάσεων ... -
Πως επηρεάζει η διαδικτυακή διαφήμιση τους πολίτες του Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-03-28Η παγκόσμια επικράτηση του διαδικτύου και η χρήση των κοινωνικών μέσων (social media) από την πλειοψηφία των ανθρώπων τα τελευταία 5 χρόνια έχουν αλλάξει τη μορφή της παραδοσιακής διαφήμισης και έχουν ουσιαστικά εξαλείψει ... -
Το προφίλ των σπουδαστών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων για το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-10-2012Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας αποτέλεσεη αποτύπωση του προφίλ των σπουδαστών το τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Κρήτης για το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012. Η παρούσα εργασία στηρίχθηκε τόσο σε δευτερογενή ...