Πλοήγηση EΛ.ΜΕ.ΠΑ. / HMU ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Dimou, Eirini"
Αποτελέσματα 1-11 από 11
-
Απόψεις φοιτητών τμημάτων τουριστικής διοίκησης για την απασχόληση και την επαγγελματική σταδιοδρομία στο εξωτερικό.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-29Η παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά τις απόψεις των φοιτητών/σπουδαστών τουριστικών τμημάτων και σχολών σχετικά με την εργασία στο εξωτερικό. Αρχικά, περιγράφεται αναλυτικά η έννοια της τουριστικής βιομηχανίας. Γίνεται η ... -
Γυναίκες και καριέρα στον κλάδο του τουρισμού στην Κρήτη.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-08Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει σημαντικά βήματα προόδου όσο αφορά την γυναικεία απασχόληση. Παλαιότερα τίποτα δεν θεωρούταν δεδομένο και οι γυναίκες εργαζόμενες έπρεπε να παλεύουν καθημερινά για τα δικαιώματα τους. Στην ... -
Γυναίκες και καριέρα στον τουριστικό κλάδο. Μελέτη περίπτωσης: ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Κρήτη.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-04-11Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει τις απόψεις των γυναικών που απασχολούνται στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Κρήτης, σχετικά με τις δυνατότητες εξέλιξης και τις ευκαιρίες που συναντούν στον επαγγελματικό ... -
Έρευνα αγοράς για τις προτιμήσεις και την καταναλωτική συμπεριφορά σχετικά με τα προϊόντα του μελιού.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-14Η παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά τις προτιμήσεις και την καταναλωτική συμπεριφορά σχετικά με τα προϊόντα του μελιού. Πιο συγκεκριμένα, στη μελέτη αυτή εξετάζεται η ιστορία του, οι χρήσεις του, τα χαρακτηριστικά του, οι ... -
Έρευνα στάσης καταναλωτών σχετικά με τη χρήση νέων τεχνολογιών και αυτοματοποιημένων μεθόδων στην εξυπηρέτηση πελατών: Η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-29Είναι ευρέως αποδεκτό πως διανύουμε μία περίοδο χρονικά , κατά την οποία σχεδόν όλες οι ανάγκες του ανθρώπου και η καθημερινότητα αυτού είναι άμεσα συνδεδεμένες με την τεχνολογία. Οι νέες τεχνολογίες έχουν ‘’εισβάλλει’’ ... -
Η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών (online reviews) στην προσφερόμενη παροχή υπηρεσιών και στο σχεδιασμό marketing των ξενοδοχείων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-25Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών στην ποιότητα παροχής υπηρεσιών και στο σχεδιασμό marketing των ξενοδοχείων. Η εργασία διαμορφώθηκε σε πέντε κεφάλαια: 1 . Εισαγωγή: Σύντομη ... -
Η συμβολή των υδάτινων πάρκων στην ικανοποίηση των πελατών και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των resort hotels.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-11-10Τα υδάτινα πάρκα αποτελούν την πλέον πιο διαδεδομένη μορφή αναψυχής στον τομέα του τουρισμού σε ολόκληρο τον κόσμο. Πρωτοεμφανίστηκαν το 1940-1950 στις Η.Π.Α και από τότε αναπτύσσονται συνεχώς. Ιδίως τις τελευταίες ... -
Κλάδος κρουαζιέρας και ξενοδοχεία: σχέση υποκατάστασης ή συμπληρωματικότητας;
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-26Η παρούσα έρευνα θέλει να ερευνήσει τι είδους σχέση έχουν δυο πυλώνες του τουρισμού, όπως τα ξενοδοχεία και τα κρουαζιερόπλοια, και να δοθεί μια πιο ξεκάθαρη απάντηση τελικά στο αν είναι υποκατάστατες ή συμπληρωματικές ... -
Οι δικτυώσεις και συνεργατικοί σχηματισμοί ως τρόποι δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις μικρές και ανεξάρτητες τυροκομικές γαλακτοκομικές επιχειρήσεις.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-07Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, όπως μαρτυρά και ο τίτλος της, είναι η μελέτη των μικρών και ανεξάρτητων τυροκομικών και γαλακτοκομικών επιχειρήσεων και κατά πόσο οι δικτυώσεις και οι συνεργατικοί σχηματισμοί θα ... -
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην στρατηγική μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: η περίπτωση της Σαντορίνης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-22Η παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις της Σαντορίνης. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για το Μάρκετινγκ γενικά όσο ... -
Το ανθρώπινο δυναμικό ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις τουριστικές επιχειρήσεις και η επίδραση της τεχνολογίας στην απασχόληση ανθρώπινου δυναμικού.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-02-26Οι αλλεπάλληλες αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον των τουριστικών επιχειρήσεων δημιούργησαν την ανάγκη για αποτελεσματικότερη διοίκηση για να αντιμετωπιστεί ο απαιτητικός ανταγωνισμός της τουριστικής αγοράς. Η διατήρηση ...