Πλοήγηση EΛ.ΜΕ.ΠΑ. / HMU ανά Λέξεις κλειδιά "quality of services"
Αποτελέσματα 1-12 από 12
-
H ικανοποίηση των επισκεπτών ενυδρείου: η περίπτωση του Cretaquarium.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-02Το Ενυδρείο Κρήτης είναι ένα από τα δημοφιλέστερα δημόσια ενυδρεία της χώρας. Παρόλα αυτά στηρίζεται στις εισπράξεις που έχει από τους καθημερινούς επισκέπτες του για την εύρυθμη λειτουργία του. Το ποσοστό ικανοποίησης των ... -
Αξιολόγηση ποιότητας παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο Νομό Ηρακλείου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-09Το θέμα της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας των τουριστικών υπηρεσιών στον νομό Ηρακλείου . Η εργασία συνίσταται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο πρώτο μέρος, πραγματοποιείται ... -
Αξιολόγηση ποιότητας υπηρεσιών ψυχικής υγείας από την σκοπιά των εξυπηρετούμενων, στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας. Παράδειγμα: το κέντρο Ψυχικής Υγείας Λασιθίου και το Κέντροψυχικής Υγιεινής και Ερευνών παράρτημα Ηρακλείου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-04-10Στην εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε διερεύνηση των απόψεων τωνεξυπηρετούμενων από 59 εξυπηρετούμενους του Κέντρου Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών Ηρακλείου του τμήματος ενηλίκων και του Κέντρου Ψυχικής Υγείας ΑγίουΝικολάου, ... -
Αξιολόγηση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών στα ελληνικά φαρμακεία.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-13Υπόβαθρο: Στη σχετική βιβλιογραφία συναντώνται αρκετές έρευνες για τη διερεύνηση της ικανοποίησης των χρηστών υπηρεσιών υγείας, οι οποίες επικεντρώνονται κυρίως στην τριτοβάθμια περίθαλψη. Η ικανοποίηση από την ποιότητα ... -
Απόψεις των ασθενών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στις Τοπικές Μονάδες υγείας (ΤΟ.Μ.Υ) του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης: μια συγχρονική μελέτη.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-30ΠΕΡΙΛΗΨΗ Εισαγωγή: Η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας αποτελεί την πρώτη επαφή του πολίτη με το Εθνικό Σύστημα Υγείας και λειτουργεί με συγκεκριμένο πληθυσμό ευθύνης. Οι Τοπικές Μονάδες Υγείας υπάγονται ως αποκεντρωμένες μονάδες ... -
Διαχείριση παραπόνων στο ξενοδοχειακό κλάδο. Έρευνα σε ξενοδοχεία της Κρήτης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-31Ο αντικειμενικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διαχείριση και η αντιμετώπιση των παραπόνων, όπως αυτή εφαρμόζεται στα ξενοδοχεία της Περιφέρειας Κρήτης. Επίσης, δίνεται έμφαση στην ποιότητα των ... -
Διαχείριση ποιότητας και παραπόνων στα ξενοδοχεία.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-29Αντικείμενο της εργασίας αποτελεί η μελέτη των παραγόντων της ποιότητας των ξενοδοχειακών υπηρεσιών, σύμφωνα με τη ματιά των πελατών όπως την εκφράζουν σήμερα μέσα από τις κριτικές τους στο διαδίκτυο, αλλά και η διαχείριση ... -
Διαχείριση ποιότητας ξενοδοχείων της Κρήτης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-05Με αυτή την εργασία θα παρουσιάσω τον τρόπο και τις διαδικασίες παροχής ποιοτικών υπηρεσιών των ξενοδοχείων στους φιλοξενούμενους. Αναπτύσσω την πτυχιακή μου γύρω από τα χαρακτηριστικά που δύναται να προσφέρει το κάθε ... -
Η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών (online reviews) στην προσφερόμενη παροχή υπηρεσιών και στο σχεδιασμό marketing των ξενοδοχείων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-25Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών στην ποιότητα παροχής υπηρεσιών και στο σχεδιασμό marketing των ξενοδοχείων. Η εργασία διαμορφώθηκε σε πέντε κεφάλαια: 1 . Εισαγωγή: Σύντομη ... -
Ο ρόλος των σημάτων ποιότητας στην ανάδειξη της κρητικής διατροφής και την προσέλκυση γαστρονομικού τουρισμού στην Κρήτη.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-30O τουρισμός αποτελεί βασική πηγή εισοδήματος τόσο για την Ελληνική οικονομία όσο και για την οικονομία της Κρήτης. Η Περιφέρεια Κρήτης, με τους υφιστάμενους πόρους της, έχει αναπτύξει ισχυρή παρουσία στον κλάδο του τουρισμού, ... -
Οι προτιμήσεις και η ικανοποίηση των τουριστών του Πλατανιά Χανίων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-03Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τη διερεύνηση της ικανοποίησης των τουριστών που επισκέφθηκαν το Δήμο Πλατανιά την τουριστική περίοδο 2018, τους μήνες Αύγουστο – Οκτώβριο. Η αλληλεπίδραση του τουριστικού ... -
Ποιότητα online υπηρεσιών: η άποψη των πελατών στον κλάδο της τεχνολογίας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-17Σκοπός της παρούσας πρωτογενούς έρευνας είναι να μελετήσει τις απόψεις των καταναλωτών για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών τεχνολογίας μέσω του διαδικτύου. Η παρούσα Διπλωματική εργασία έχει στόχο να διερευνήσει α) την ...