Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Perakakis, Emmanouil"
Αποτελέσματα 1-14 από 14
-
360 digital marketing: τι είναι και η σημασία του στο σύγχρονο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-14Μια επικοινωνία το μάρκετινγκ 360 μοιρών, ορίζεται ως επικοινωνία που προσεγγίζει τα μέλη του κοινού της με πολλούς τρόπους (Merenda, 2012) σε διάφορες περιπτώσεις των βημάτων πειθούς, προκειμένου να «συνδεθεί» με τους ... -
Growth marketing: Η μετεξέλιξη του μάρκετινγκ στα δεδομένα.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-12-28Το επιχειρείν και κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα εξελίσσονται συνεχώς σε μια σύγχρονη κοινωνία. Ο καταναλωτισμός, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά ζητήματα, είναι μόνο λίγα από τα χαρακτηριστικά, ... -
Influencer marketing: τι είναι και πως χρησιμοποιείται από τους διαφημιστές.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-16Το influencer marketing, ή μάρκετινγκ επιρροής αξιοποιεί μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, αυτή που έχει χτίσει ένας influencer, με αποτέλεσμα η τελική καμπάνια να έχει καλύτερη απόδοση σε λιγότερο δυνατό χρόνο ενώ ... -
Social analytics:ανάλυση στατιστικών δημοφιλών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-28Η παρούσα εργασία εστιάζει στην ανάλυση των στατιστικών(Analytics) που αντλούμε από τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media). Όπως είναι γνωστό τα τελευταία χρόνια η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει αυξηθεί ... -
Startup επιχειρήσεις στον τομέα του τουρισμού σε Ελλάδα και παγκοσμίως.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-26Η σύγχρονη κοινωνία έχει σαν βασικό της γνώρισμα την εκτεταμένη χρησιμοποίηση των νέων τεχνολογιών και εφαρμογών που, σχεδόν, σε καθημερινή βάση αναδεικνύει καινούριες πρακτικές, κατάλληλες για την αμεσότερη διεκπεραίωση ... -
Η τηλεοπτική διαφήμιση και η μετεξέλιξή της με την μετάβαση στο διαδίκτυο.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-30Η χρήση του διαδικτύου είναι ευρέως διαδεδομένη στις μέρες μας τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και από την πλευρά των επιχειρήσεων. Τα Social Media ως μέρος του διαδικτύου αποτελούν, σήμερα, ισχυρά εργαλεία διαφήμισης ... -
Η χρήση των τεχνικών βελτιστοποίησης για μηχανές αναζητήσεις (S.E.O) στο μάρκετινγκ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-24Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (Search Engine Optimization - SEO) αποτελείται από μερικές τεχνικές, τρόπους και μεθόδους μέσω τον οποίων ένας ιστότοπος (Web) μπορεί να ανέβει κατηγορία και να εμφανίζεται στα κορυφαία ... -
Η ψηφιακή διαφήμιση με χρήση banners: Η εξέλιξη τους στο χρόνο, οι τεχνικές δημιουργίας, η μέτρηση αποτελεσματικότητας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-15Η παρούσα πτυχιακή εστιάζει στη μελέτη της ψηφιακής διαφήμισης με χρήση banners καθώς και την εξέλιξή τους στο χρόνο. Επίσης, παρουσιάζονται ενδελεχώς οι εφαρμογές – εργαλεία για την δημιουργία διαφημιστικών πλαισίων και ... -
Η ψυχολογία του χρώματος και η εφαρμογή της στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-12-13Η παρακάτω πτυχιακή ξεκινάει κάνοντας μια αναφορά στο μάρκετινγκ και στο χρώμα, για την προέλευση της ονομασίας τους, καθώς επίσης και την εξέλιξη και τη σημασία του χρώματος στον ψυχολογικό τομέα από τα παλιότερα χρόνια ... -
Μελέτη στατιστικών ιστοχώρου με συστήματα όπως το Google Analytics. Ανάλυση και συμπεράσματα.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-07-11Το θέμα της πτυχιακής μας εργασίας ασχολείται με τα συστήματα όπου μελετούν και αναλύουν στατιστικά στοιχεία. Λόγω της αύξησης των χρηστών στο διαδίκτυο, αλλά παράλληλα και των πληροφοριών που υφίστανται σε αυτό, δημιουργήθηκε ... -
Οι αλλαγές στη συμπεριφορά του καταναλωτή από την παραδοσιακή στη σύγχρονη διαδικτυακή διαφήμιση.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-16Σκοπός: Διερευνώνται οι αλλαγές στην συμπεριφορά του καταναλωτή από την παραδοσιακή στην σύγχρονη διαδικτυακή διαφήμιση με βάση τις αντιλήψεις του ίδιου του καταναλωτικού κοινού. Μεθοδολογία: Γίνεται ανάλυση και ... -
Οι σύγχρονες πλατφόρμες ηλεκτρονικών κρατήσεων και η συμβολή τους στη μετεξέλιξη της τουριστικής βιομηχανίας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-30Στην παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο ΄΄Οι σύγχρονες πλατφόρμες ηλεκτρονικών κρατήσεων και η συμβολή τους στη μετεξέλιξη της τουριστικής βιομηχανίας΄΄ εξετάζονται οι πιο βασικές και ευρέως γνωστές πλατφόρμες ηλεκτρονικών ... -
Τα νέα κανάλια προβολής brand και οι νέες μορφές διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: tik-tok, messenger, igtv κ.α
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-10Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τα νέα κανάλια που έχουν δημιουργηθεί για την ανάπτυξη των επωνυμιών. Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αφορά μια βιβλιογραφική ανασκόπηση της ιστορίας των καναλιών προβολής, στη συνέχεια ... -
Το digital marketing και οι χρήσεις του στην καθημερινότητα των τοπικών επιχειρήσεων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-30Στην εποχή που διανύουμε κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις. Κάθε επιχείρηση στοχεύει με συγκεκριμένους τρόπους προώθησης έχοντας υπόψιν πολλούς παράγοντας όπως την φύση της επιχείρησης, τους στόχους ...