• Σχεδιασμός και υλοποίηση 3rd person action RPG παιχνιδιού στην Unity3D.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μπελαδάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-03
    Η πτυχιακή αυτή έχει ως σκοπό την ανάπτυξη ενός Third-Person Action RPG παιχνιδιού χρησιμοποιώντας την παιχνιδομηχανή Unity3D. Επιπροσθέτως έδωσα παραπάνω έμφαση στην ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης χρησιμοποιώντας finite ...
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση turn-based card game στη Unity.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Σαριδάκης, Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-01
    Στόχος της πτυχιακής εργασίας ήταν η δημιουργία ενός δυσδιάστατου παιχνιδιού πολλών παικτών με ψηφιακές κάρτες,. Οι παίκτες έχουν την δυνατότητα να μπορούν να συνδεθούν στο παιχνίδι με τον δικό τους προσωπικό λογαριασμό ...
  • Υλοποίηση ενός FPS 3D Adventure game σε Unreal Engine

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Τροχίδης-Ευθυμιάδης, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-11
    Σε αυτή την εργασία θα δούμε πως μπορούμε να εφαρμόσουμε διάφορες τεχνικές για την δημιουργία ενός περιβάλλοντος για ένα τρισδιάστατο παιχνίδι, ώστε να πετύχουμε μια πολύ καλή ποιότητα στα γραφικά και στην δημιουργία του ...
  • Δισδιάστατο παιχνίδι επιβίωσης στη Unity.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Κουνδουράκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-11-30
    Αυτή η διατριβή αφορά τη δημιουργία ενός δισδιάστατου παιχνιδιού επιβίωσης για υπολογιστές το οποίο αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας το Unity Game Engine και σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας τα προγράμματα Aseprite για τα μοντέλα ...
  • Ανάπτυξη δισδιάστατου παιχνιδιού στο Unity.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μαυρογενάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-02-05
    Το θέμα της πτυχιακής αφορά την δημιουργία ενός δισδιάστατου παιχνιδιού πλατφόρμας το οποίο έχει αναπτυχθεί στο Unity Game Engine και είναι συμβατό για υπολογιστές. Χρησιμοποιήθηκαν διάφορα tilesets για την δημιουργία ...
  • Δημιουργία 3D χαρακτήρα στο Blender και απόδοση κίνησης στην παιχνιδομηχανή Unity.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Κοκκώνη, Θεοφανία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-08
    Τα 3D γραφικά αναφέρονται στη χρήση μιας τριών διαστάσεων αναπαράστασης γεωμετρικών δεδομένων, τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή για τη χρήση υπολογισμών και την απεικόνιση σε 2D εικόνες. Τα αντικείμενα των 3D γραφικών ...
  • Κατασκευή 3D animated χαρακτήρα (Asset) για χρήση σε διαδραστικές εφαρμογές όπως Unity 3D game engine.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Λυδάκης-Σημαντήρης, Ανδρέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-24
    Η πτυχιακή αυτή έχει σκοπό την μελέτη και εκτέλεση της διαδικασίας δημιουργίας ενός 3D χαρακτήρα παιχνιδιού σε Unity Engine. Τα λογισμικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν: Krita για το προσχέδιο (2D concept) και ορισμένες διορθώσεις ...
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση διαδραστικού μουσικού ακούσματος σε VR, με την Unity3D.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Χαμηλός, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-09
    Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός παιχνιδιού όπου ο παίκτης πρέπει να αλληλεπιδράσει με ένα stream αντικειμένων που έρχονται καταπάνω του, στον ρυθμό ενός επιλεγμένου μουσικού ...
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός Turn-Based RPG σε Unity 3D.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μπάλλα, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-06
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία, παρουσιάζει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός Turn Based RPG, χρησιμοποιώντας τη Unity3D Game Engine. Η διαδικασία σχεδιασμού θα επικεντρωθεί, στη δημιουργία ενός ισορροπημένου και ελκυστικού ...
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός παιχνιδιού τρόμου στο Unity.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Καμνάκης, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-07
    Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού τρόμου με την χρήση του Unity. Ο βασικός στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η παραγωγή υψηλής ποιότητας γραφικών για παιχνίδια. Στα πλαίσια της ...