• Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού marketing τις τελευταίες τρεις δεκαετίες και η αντιμετώπιση του καταναλωτή.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Χασάν-Αχμέτ, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περονικολής, Μιχάλης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-02-22
    Το παρόν αποτελεί την πτυχιακή εργασία της φοιτήτριας Χασάν Παναγιώτα . Η πτυχιακή αυτή αναφέρεται αρχικά στο θεωρητικό της μέρος , όπου γίνεται μια γενική αναφορά στο ηλεκτρονικό marketing , σε όλα τα διαφημιστικά μέσα ...
  • Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σεβαστάτου, Μαρία Άρτεμις
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-04-12
    Η παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση που έχει το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι υπηρεσίες του διαδικτύου στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Η περίοδος που διανύουμε ειδικά και λόγω ης πανδημίας ...
  • Μελέτη μεθόδων επίδρασης ψηφιακών διαφημίσεων με τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιολόγηση βελτιστοποίησης διεπαφής.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μποζιονέλου, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-25
    Στην πτυχιακή εργασία, που αναφέρεται στην ‘Μελέτη μεθόδων επίδρασης ψηφιακών διαφημίσεων με την χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιολόγηση βελτιστοποίηση διεπαφών’, επικεντρώνεται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ...
  • Μελέτη Στρατηγικών Μάρκετινγκ για Ηλεκτρονικά Καταστήματα που Δραστηριοποιούνται στον Τομέα του Εμπορίου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Ανδρίκου, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-09-12
    Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει επηρεάσει αρκετά τον τομέα του μάρκετινγκ, δίδοντας του νέα εργαλεία και μεθόδους. Οι σύγχρονες επιχειρήσεις ακολουθώντας την τάση αυτή χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο το ...
  • Ο ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των ξενοδοχειακών μονάδων της Κρήτης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σχοιναράκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Περονικολής, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-05-26
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η διερεύνηση του ρόλου του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των ξενοδοχειακών μονάδων της περιοχής της Κρήτης. Αρχικά πραγματοποιήθηκε η εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού ...
  • Οι επιπτώσεις του covid_19 στο μάρκετινγκ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Γκουράι, Γιόργκεν; Μπουρνέλου, Μυρτώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-12-11
    Ο Covid-19, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη Γουχάν της Κίνας και εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο μέσα σε λίγους μήνες. Ακόμη, η πανδημία Covid-19 φανερώνει μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις στη σύγχρονη ιστορία του μάρκετινγκ, ...