Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Kourgiantakis, Markos"
Αποτελέσματα 61-80 από 102
-
Η στάση των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά αγροτροφικά προϊόντα.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-20Στα πλαίσια της ανάπτυξης της βιολογικής γεωργίας στις χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης, η ευρωπαϊκή επιτροπή, στις 25 Μαρτίου 2021 παρουσίασε το νέο σχέδιο δράσης. Απώτερος σκοπός ή ενδυνάμωση της παραγωγής και κατανάλωσης ... -
Η στάση των καταναλωτών απέναντι στις εμπορικές εφαρμογές επαυξημένης /εικονικής πραγματικότητας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-21Οι ψηφιακές τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχουν, τα τελευταία χρόνια οδηγήσει σε μια αύξηση της αποτελεσματικότητας της έρευνας του μάρκετινγκ. Το ψηφιακό μάρκετινγκ ορίστηκε πρόσφατα ως μια προσαρμοστική ... -
Η στάση των καταναλωτών απέναντι στο Offline 2 Online ηλεκτρονικό εμπόριο.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-11Οι ηλεκτρονικές αγορές είναι ένας συνεχείς αναπτυσσόμενος κλάδος στο τομέα του εμπορίου και έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον τόσο των εταιριών όσο και των επιχειρήσεων καθώς στοχεύουν να αποκτούν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της ... -
Η στάση των καταναλωτών της Σαντορίνης απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-01Το μεγαλύτερο προϊόν ή υπηρεσία στον κόσμο δεν θα κερδίσει χρήματα αν οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει, γι 'αυτό οι διαφημίσεις θεωρούνται τόσο σημαντικές. Μια διαφήμιση είναι μια ηχητική ή οπτική μορφή επικοινωνίας ... -
Η στάση των καταναλωτών του Ηρακλείου απέναντι στα Super Markets.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-05-12Στόχος της εργασίας είναι η μελέτη του κλάδου των σούπερ μάρκετ και των franchise , των προτιμήσεων των καταναλωτών στις αγορές τους από σούπερ μάρκετ, της ιδιωτικής ετικέτα των σούπερ μάρκετ και της στάσης των καταναλωτών ... -
Η στάση των πελατών απέναντι στην πράσινη τραπεζική / εταιρική κοινωνική ευθύνη των τραπεζών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-10Η παρούσα εργασία, έχει ως σκοπό, τη διερεύνηση της στάσης των πελατών τραπεζικών ιδρυμάτων, απέναντι στο μοντέλο της πράσινης τραπεζικής και στις αρχές της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό κλάδο. Το πεδίο ... -
Η συμπεριφορά και η ικανοποίηση των καταναλωτών από τα σούπερ μάρκετ της περιοχής του Πειραιά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-10Η παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα «Η συμπεριφορά και η ικανοποίηση των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ της περιοχής του Πειραιά» έχει σκοπό την διερεύνηση της συμπεριφοράς και της ικανοποίησης των καταναλωτών στα σούπερ ... -
Η συμπεριφορά των καταναλωτών στο σούπερ μάρκετ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-03-2015Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την διερεύνηση της συμπεριφοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών στα super market. Μεθοδολογικά η εργασία βασίζεται στη συλλογή δευτερογενών στοιχείων ( συμπεριφορές καταναλωτών ... -
Η υιοθέτηση και η χρήση του ηλεκτρονικού επιχειρείν από της μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-09Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με στόχο να διερευνήσει τον υιοθέτηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από της μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται αρχικά ... -
Ικανοποίηση από την εργασία: ηπερίπτωση των εργαζομένων του Τ.Ε.Ι. Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-09-2014Η εργασιακή ικανοποίηση είναι ένα θέμα που έχει μελετηθεί αρκετά στην βιβλιογραφία, κυρίως στον ιδιωτικό τομέα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των διοικητικών υπαλλήλων του Τ.Ε.Ι. Κρήτης. ... -
Ικανοποίηση εργαζομένων : η περίπτωση του ΤΕΙ Κρήτης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-02-03Η ικανοποίηση από την εργασία αποτελεί βασικό αντικείμενο συζήτησης από τους ερευνητές για πάρα πολλά χρόνια, ενώ έχει υπάρξει η πιο συχνά ερευνώμενη μεταβλητή στην οργανωτική συμπεριφορά. Πρόκειται για μια πολυδιάστατη ... -
Ικανοποίηση εργαζομένων σε όμιλο μέσων μαζικής επικοινωνίας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-09-2014Στις ημέρες μας η μέτρηση της εργασιακής ικανοποίησης αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θέματα ενδιαφέροντος των επιχειρήσεων και οργανισμών. Ο σημαντικότερος λόγος είναι η κατανόηση της σημασίας των ανθρώπινων πόρων για ... -
Ικανοποίηση πελατών από κατάστημα φωτογραφικών ειδών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-11Ο σκοπός της έρευνας μας είναι να μάθουμε πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες μας από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας που παρέχουμε. Ο στόχος μας είναι η διατήρηση των πελατών μας. Για να πραγματοποιηθεί ο στόχος μας ... -
Ικανοποίηση πελατών σε εταιρεία γενικής εμπορίας τροφίμων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-29Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο: «Ικανοποίηση πελατών σε εταιρία γενικής εμπορίας τροφίμων» έχει ως σκοπό την διερεύνηση της ικανοποίησης των επιχειρήσεων - πελατών στον κλάδο των τροφίμων. Μεθοδολογικά η παρούσα ... -
Ικανοποίηση πελατών – ασθενών από τα φαρμακεία του Ν. Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-10-2012Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ικανοποίηση πελατών – ασθενών από τα φαρμακεία του Ν. Ηρακλείου. Εξετάζονται διαφορετικές παράμετροι που επηρεάζουν την ικανοποίηση όπως οι υπηρεσίες από τους ίδιους τους φαρμακοποιούς, ... -
Ικανοποίηση των πολιτών του Ηρακλείου από τα ΚΕΠ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-07-2015Σκοπός σύνταξης της παρούσας έρευνας είναι η εύρεση ,μέτρηση και αποτύπωση της λαμβανόμενης ικανοποίησης των πολιτών του Ηρακλείου από τα κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών (ΚΕΠ) . Το δείγμα αποτελείται από εκατο(100) πολιτες του ... -
Καταναλωτικές προτιμήσεις σε προϊόντα οίνου: Η περίπτωση των καταναλωτών στην Κεντρική Αττική.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-17Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των καταναλωτικών προτιμήσεων σε προϊόντα οίνου και πιο συγκεκριμένα η μελέτη των καταναλωτικών προτιμήσεων σε προϊόντα οίνου στην κεντρική Αττική. Για την έρευνα μοιράστηκε ... -
Καταναλωτικές προτιμήσεις σε προϊόντα οίνου: μια συγκριτική ανάλυση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-17Η επιλογή του οίνου που θα αγοραστεί από έναν καταναλωτή θωρείται μία αρκετά δύσκολή και περίπλοκη διαδικασία. Αυτό συμβαίνει διότι οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες. Σκοπός ... -
Καταναλωτικές προτιμήσεις στο μέλι: η περίπτωση των καταναλωτών στο Ηράκλειο Κρήτης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-02-26Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την διερεύνηση των προτιμήσεων και της συμπεριφοράς των καταναλωτών στο μέλι. Η εργασία αυτή βασίστηκε μεθοδολογικά στη συλλογή δευτερογενών στοιχείων από παλιότερες έρευνες και ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά στα προϊόντα οίνου. Η περίπτωση της Σαντορίνης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2015Η αγορά του οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη, ενώ οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στα προϊόντα είναι οίνου επηρεάζονται απο πολλούς παράγοντες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ...