Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Κουργιαντάκης, Μάρκος"
Αποτελέσματα 1-20 από 103
-
Υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών και πρακτικών από τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-19Η τεράστια ανάπτυξη του Ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει αλλάξει τις ισορροπίες στο Ελληνικό επιχειρήν. Καθώς όμως οι επιχειρήσεις προσπαθούν να εισέλθουν στον ηλεκτρονικό κόσμο του εμπορίου, υπάρχουν διαφορές στην ... -
E-marketing και η εφαρμογή του από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-24Οι ταξιδιώτες έχουν αλλάξει σημαντικά τις συνήθειες τους σήμερα, ψάχνουν πληροφορίες για προορισμούς, κάνουν κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων, μέσα από το internet, χωρίς να έχουν προσωπική επαφή με εκπροσώπους ... -
H ικανοποίηση των επισκεπτών ενυδρείου: η περίπτωση του Cretaquarium.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-02Το Ενυδρείο Κρήτης είναι ένα από τα δημοφιλέστερα δημόσια ενυδρεία της χώρας. Παρόλα αυτά στηρίζεται στις εισπράξεις που έχει από τους καθημερινούς επισκέπτες του για την εύρυθμη λειτουργία του. Το ποσοστό ικανοποίησης των ... -
H συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου στο online shopping.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-15Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η αποτύπωση των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων για τις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου στην περιοχή του Ηρακλείου Κρήτης. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία ... -
Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών από τον τομέα των αγροτικών προϊόντων και τροφίμων στην Κρήτη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-07-2012Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο να διερευνήσει την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από τον τομέα των αγροτικών προϊόντων και τροφίμων στην Κρήτη. Στο πρώτο μέρος της εργασίας ... -
Αποτύπωση οικονομικού κλίματος στο Νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2014Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Αποτύπωση του Οικονομικού Κλίματος του Νομού Ηρακλείου» είχε ως στόχο την διερεύνηση των αντιλήψεων και των πεποιθήσεων των πολιτών του Ν. Ηρακλείου σχετικά με την τρέχουσα αλλά και με ... -
Αποτύπωση οικονομικού κλίματος στον νομό Αττικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-16Η χρηματοπιστωτική κρίση, η οποία εκδηλώθηκε αρχικά στις ΗΠΑ τον Αύγουστο του 2007 και επιδεινώθηκε ραγδαία το φθινόπωρο του 2008 με την κατάρρευση της επενδυτικής τράπεζας Lehman Brothers, μετεξελίχθηκε σε παγκόσμια ... -
Αποτύπωση του οικονομικού κλίματος του Νομού Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2015Η παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξετάσει το φαινόμενο της οικονομικής κρίσης, που επηρεάζει όλη την Ελλάδα, και συγκεκριμένα στο νομό Ηρακλείου της Κρήτης. Αρχικά θα αναφέρει το ιστορικό όλων των πτωχεύσεων που έλαβαν χώρα ... -
Βαθμός ικανοποίησης των εργαζομένων στην Παγκρήτια Τράπεζα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2015Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μέτρηση της εργασιακής ικανοποίησης των υπαλλήλων της Παγκρήτιας Συνεταιριστικής Τράπεζας στο κεντρικό της κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης και να διαπιστωθεί, με βάση τους ... -
Γραφειοκρατία στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης: η γνώμη εργαζομένων και πολιτών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-12Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με στόχο να διερευνήσει την άποψη των πολιτών αλλά και των εργαζομένων στο Δήμο Ηρακλείου σε σχέση με την γραφειοκρατία στις δημοτικές υπηρεσίες. Στο πρώτο μέρος της εργασίας ... -
Διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών της Ρόδου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-02Ο κλάδος της ελληνικής επιχειρηματικότητας, στη σύγχρονη εποχή, διαδραματίζεται όλο και περισσότερο μέσα από τον Παγκόσμιο Ιστό (World Wide Web, ή αλλιώς “www”). Η διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών ... -
Διαδικτυακή διαφήμιση: η άποψη των καταναλωτών του ν. Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-12-2013Η Διαδικτυακή Διαφήμιση αποτελεί μια σχετικά νέα και ενδιαφέρουσα μορφή διαφήμισης και προώθησης, η οποία συνεχώς κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των διαφημιστών. Ποια είναι όμως η άποψη που έχει το καταναλωτικό κοινό του ... -
Διαδικτυακή διαφήμιση: η στάση των καταναλωτών στον Πειραιά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-29Η εργασία αυτή αναλύει την ιστορία της διαδικτυακής διαφήμισης καταλήγοντας στην στάση των καταναλωτών στο δήμο του Πειραιά. Αρχικά επιχειρείτε μια σύντομη περιγραφή της ιστορίας του διαδικτύου και ο προσδιορισμός των ... -
Διαδικτυακή διαφήμιση: η στάση των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2015Η Διαδικτυακή Διαφήμιση αποτελεί μια σχετικά νέα και ενδιαφέρουσα μορφή διαφήμισης και προώθησης, η οποία συνεχώς κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των διαφημιστών. Ποια είναι όμως η στάση που έχει το καταναλωτικό κοινό του ... -
Διαστάσεις επιχειρηματικότητας των SMEs στο Ηράκλειο της Κρήτης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-12Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό να διερευνήσει τις διαστάσεις της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (SMEs), μέσω μελέτης περίπτωσης που αφορά την επιχειρηματική ετοιμότητα των επιχειρήσεων ... -
Δυνατότητες προώθησης κρητικών παραδοσιακών προϊόντων μέσω διαδικτύου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-11-2012Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των δυνατοτήτων προώθησης των παραδοσιακών κρητικών προϊόντων μέσω του Διαδικτύου. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών ... -
Έρευνα αγοράς για τις υπηρεσίες ταξί στο Ηράκλειο Κρήτης: η γνώμη των καταναλωτών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-12Η παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα αγοράς που εξετάζει τη γνώμη και την άποψη των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών ταξί και γενικότερα του κλάδου. Μέσα από τα ερωτηματολόγια ... -
Έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς για τα προϊόντα οίνου στο Νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-02-2015Η αγορά του οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη, ενώ οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στα προϊόντα οίνου επηρεάζονται απο πολλούς παράγοντες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η ... -
Έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς προϊόντων οινοποιίας στο νομό Χανίων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2015Η παγκόσμια και εγχώρια αγορά του τυποποιημένου οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη. Οι καταναλωτικές προτιμήσεις επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες και αυτό δυσκολεύει τη διαμόρφωση στρατηγικών και ... -
Επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξης επιχείρησης εναλλακτικού τουρισμού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-05-2011Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται ένα επιχειρηματικό σχέδιο για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης εναλλακτικού τουρισμού με έδρα την Κω. Η επιχείρηση θα πραγματοποιεί μονοήμερες κρουαζιέρες (αποδράσεις) σε απομονωμένα ...