• Ανάλυση δεδομένων και άντληση γνώσης μέσω κοινωνικών δικτύων βάσει τοποθεσίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Μακρίδης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-13
    Τρέχουσες έρευνες υποστηρίζουν ότι η χρήση των κοινωνικών δικτύων μπορεί να αποτελέσει κυρίαρχο μέσο για την απόκτηση πολύτιμης γνώσης σχετικά με τους τουριστικούς προορισμούς μέσω της συλλογής δεδομένων από τα κοινωνικά ...
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση hotel reservation front-end εφαρμογής με μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προσαρμοσμένη υποστήριξη web service.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Κρητικάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Αϊβαλής, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-10
    Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη έχει προκαλέσει ριζικές αλλαγές στην διαδικασία κλεισίματος δωματίου σε ένα ξενοδοχείο. Από την παραδοσιακή μέθοδο οπού ο πελάτης έκλεινε ξενοδοχείο με μια επίσκεψη ...
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση εφαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου με σύστημα προώθησης προϊόντων στα κοινωνικά δίκτυα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Μπουτσάκης, Ματθαίος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αϊβαλής, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-05
    Οι εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου είναι επωφελείς είτε για την αγορά είτε για την πώληση προϊόντων μέσω Διαδικτύου.Οι χρήστες από κάθε μέρος του κόσμου μπορούν να εισέλθουν σε μια εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου ανά ...
  • Digital marketing και επικοινωνία: επικοινωνώντας τα μηνύματα μιας εταιρείας μέσω ψηφιακών καναλιών. Μελέτες περιπτώσεων και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων (Monitoring).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σίμογλου, Απόστολος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Μάνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-26
    Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το digital marketing και την επικοινωνία μέσω ψηφιακών καναλιών. Αναφορά έγινε και σε μελέτες περίπτωσης και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων. Έγινε αναφορά στο Ίντερνετ το οποίο ...
  • H επίδραση των νέων τεχνολογιών στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κοπαλά, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στον Έλληνα τουρίστα σε συνάρτηση με τις νέες τεχνολογίες του διαδικτύου. Είναι σαφές πως τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο υφίσταται επιβλητικά στην ζωή των ανθρώπων αλλά το ζητούμενο ...
  • H χρήση των κοινωνικών δικτύων (Social Media) από Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαϊνωλάς, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-08
    Η χρήση των κοινωνικών δικτύων (social media) μπορεί να ικανοποιήσει ανάγκες αγοραστών και πωλητών. Οι υποψήφιοι αγοραστές αναζητούν ολοένα και περισσότερες πληροφορίες για τα διατιθέμενα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των ...
  • Influencer marketing: τι είναι και πως χρησιμοποιείται από τους διαφημιστές.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καραγιάννη, Λυδία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-16
    Το influencer marketing, ή μάρκετινγκ επιρροής αξιοποιεί μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, αυτή που έχει χτίσει ένας influencer, με αποτέλεσμα η τελική καμπάνια να έχει καλύτερη απόδοση σε λιγότερο δυνατό χρόνο ενώ ...
  • O εθισμός των νέων της Αθήνας ηλικίας 18-26 στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η συσχέτιση με τα αισθήματα μοναξιάς και κοινωνικής αποξένωσης. Πρόληψη και αντιμετώπιση από την κοινωνική εργασία.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Λεδάκη, Γεωργία; Τσαγκαράκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κούτρα, Κλειώ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-08-31
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να αναφερθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αναδείξει τις συνέπειες κατά την χρήση τους σε νεαρά άτομα. Μέσα από την έρευνα που διεξήχθη σε άτομα 18-26 που διαμένουν στην Αθήνα ...
  • Συστήματα πρότασης και αναγνώριση κοινοτήτων σε γράφους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Χαραλαμπάκης, Ευάγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκοπούλου, Παρασκευή; Παπαδάκης, Χαράλαμπος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-12
    Η εργασία αυτή αποτελείται από δύο σκέλη. Το πρώτο σκέλος έχει να κάνει με τα συστήματα συστάσεως που υπάρχουν γενικά, τις τεχνικές στις οποίες βασίζονται, τις ιδιότητες έχει το καθένα, τα υπέρ και τα κατά της κάθε μεθόδου, ...
  • Social media marketing στο χώρο των καλλυντικών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αλεξανδρή, Φλώρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-09
    Σε αυτή την πτυχιακή εργασία, ερευνούμε την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά των καλλυντικών προϊόντων. Εξετάζουμε συνοπτικά την πορεία ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και την παράλληλη εξέλιξη του ...
  • Social media marketing στον χώρο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Μελέτη περίπτωσης: η εταιρία Natura Siberica.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φούσκα, Αργυρώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24
    Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στο περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όσον αφορά στον κλάδο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Για την μελέτη του εν λόγω αντικειμένου ...
  • Social media marketing. Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων και των μικροεφαρμογών στα πλαίσια του marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φίλη, Άννα-Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25
    Για τον κάθε μέσο άνθρωπο, το διαδίκτυο αποτελεί την βασικότερη πηγή πληροφόρησης. Καθημερινά, ολοένα και περισσότεροι το προτιμούν για την ενημέρωση τους. Το διαδίκτυο έχει μετατρέψει την πληροφορία σε βασικό συστατικό ...
  • Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής ανάλυσης συναισθημάτων σε δεδομένα από το twitter με χρήση του TensorFlow.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καπαζά, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-08
    Στα πλαίσια της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται ο σχεδιασμός μίας διαδικτυακής εφαρμογής, η οποία κατηγοριοποιεί κείμενα του Twitter με γνώμονα το συναίσθημα, χρησιμοποιώντας την ανάλυση δεδομένων. Για την ...
  • Ανάπτυξη πύλης κοινωνικής δικτύωσης φοιτητών του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γκόσιου, Ανδριάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-24
    Ο άνθρωπος είναι ένα κοινωνικό ον. Από την εμφάνισή του, εντάχθηκε σε ομάδες με κοινά ενδιαφέροντα και σκοπούς και συνεχώς επιζητούσε την ένταξή του – αναγνώριση από ομάδες – φίλους. Τα πρώτα μέσα, καλλιέργησαν την ...
  • Διερεύνηση της επίδρασης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην συμπεριφορά των τουριστών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γλαμπεδάκη, Μαρία; Τάνκου, Τσελέστα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014
    Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ραγδαία ανάπτυξη της χρήσης των εργαλείων του συμμετοχικού διαδικτύου (Web 2.0), τόσο από τους καταναλωτές όσο και από τις επιχειρήσεις. Ο τουρισμός ως βιομηχανία που στηρίζεται αλλά και ...
  • Εξάρτηση και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πως επηρεάζεται η κοινωνική ζωή των σπουδαστών του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής από τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Γραββάνη, Ανδριάνα; Καρρά, Εύα; Παιδούλια, Νίκη
    Επιβλέπων καθηγητής: Διαλυνάκη, Ελένη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-12-23
    Η εργασία έχει στόχο να αναφερθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις συνέπειές τους για τη ζωή των νέων ατόμων. Μέσα από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε σπουδαστές του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου ...
  • Επίδραση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) στις διατροφικές επιλογές, τα συναισθήματα γύρω από την κατανάλωση τροφής και την εικόνα σώματος σε εφήβους και νέους ενήλικες.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας
    Συγγραφείς: Κατσαφάδου, Βαρβάρα Σταυρούλα; Σταματίου, Ρέα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μουρατίδου, Θεοδώρα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-06-20
    Τα τελευταία χρόνια οι χρήστες των social media συχνά έρχονται σε επαφή με περιεχόμενο που σχετίζεται με την διατροφή και το σώμα, τόσο από επαγγελματικούς όσο και μη επαγγελματικούς λογαριασμούς. Σκοπός της παρούσας μελέτης ...
  • Επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο ρυθμό ανάπτυξης μιας επιχείρησης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σίμο, Θεόδωρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σκουλουδάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-11-25
    Μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα ο επιχειρηματίας αντλεί κοινωνικό κεφάλαιο, αφού μεγάλο πλήθος κοινωνικών σχέσεων συνεπάγεται και ανάλογο όφελος και υποστήριξη προς την επιχείρηση του. Δεν πρέπει να παραβλέπεται ότι οι ...
  • Η ίδρυση-ανάπτυξη εταιρίας παραγωγής πέλετ και η προώθηση της μέσω των προϊόντων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
    Συγγραφείς: Πάνου, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σακκάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-02-28
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία συνιστά μια προσπάθεια εκπόνησης ενός επιχειρηματικού σχεδίου μιας εταιρίας παραγωγής pellet, με στοιχεία χωροταξικού σχεδιασμού, η οποία εταιρία θα προωθεί τα προϊόντα της μέσω των μέσων ...
  • Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις μόδας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Παπαλεξανδράκη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-22
    Στη σημερινή εποχή, όπου το διαδίκτυο και τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, είναι λογικό να πρωταγωνιστούν και στη βιομηχανία της μόδας, καθώς οι επιχειρήσεις μόδας με τη βοήθεια ...