Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "μέσα κοινωνικής δικτύωσης"
Αποτελέσματα 21-40 από 69
-
Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα πλαίσια του fashion marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-21Στις μέρες μας όπου οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο χρησιμοποιούνται σε κάθε έκφανση της καθημερινότητάς μας, έχουν «εισβάλει» και στο χώρο της μόδας, καθώς οι επιχειρήσεις μόδας μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους ... -
Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-04-12Η παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση που έχει το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι υπηρεσίες του διαδικτύου στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Η περίοδος που διανύουμε ειδικά και λόγω ης πανδημίας ... -
Η επίδραση των travel bloggers στη συμπεριφορά των ελλήνων τουριστών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-04-12Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία διερευνά το βαθμό και τους τρόπους με τους οποίους επηρεάζουν οι travel bloggers τον Έλληνα τουρίστα στις αποφάσεις που λαμβάνει για τα ταξίδια του. Για την επίτευξη του στόχου της πτυχιακής ... -
Η επίδραση των διαφημίσεων στα παιδιά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-10-20Αναμφισβήτητα η διαφήμιση αποτελεί ένα σύγχρονο κοινωνικό φαινόμενο, το οποίο επηρεάζει όλους τους ανθρώπους. Καθημερινά εισβάλλει δυναμικά στη ζωή όλων με διάφορους τρόπους, τα ΜΜΕ, το διαδίκτυο, τις αφίσες, το ραδιόφωνο ... -
Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-05Η μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή, αποτελεί κύριο επιστημονικό τομέα μελέτης της επιστήμης του Μάρκετινγκ. Κύριο αντικείμενο είναι η διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους ο καταναλωτής λαμβάνει τις αγοραστικές του ... -
Η επιρροή των social media στη διαδικασία για την λήψη της αγοραστικής απόφασης των καταναλωτών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-08Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) έχουν ενταχθεί για τα καλά στις ζωές μας. Ολοένα και περισσότερα άτομα όλων των ηλικιών ανά το κόσμο χρησιμοποιούν καθημερινά τα social media με απώτερο σκοπό την επικοινωνία, ... -
Η ευεξία και ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων σε δείγμα ηλικιωμένων από 3 δομές ανοικτής προστασίας του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-20Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει τίτλο «Η ευεξία και ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων σε δείγμα ηλικιωμένων από 3 δομές ανοικτής προστασίας του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης» και αποτελείται από το Κεφάλαιο 1 στο οποίο ξεκινά το ... -
Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση των τουριστικών προορισμών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-30Στην παρούσα πτυχιακή μελετάται ο βαθμός συμβολής των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση τουριστικών επιλογών. Για την επίτευξη του ανώτερου σκοπού η παρούσα εργασία απαρτίζεται από έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο ... -
Η τηλεοπτική διαφήμιση και η μετεξέλιξή της με την μετάβαση στο διαδίκτυο.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-30Η χρήση του διαδικτύου είναι ευρέως διαδεδομένη στις μέρες μας τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και από την πλευρά των επιχειρήσεων. Τα Social Media ως μέρος του διαδικτύου αποτελούν, σήμερα, ισχυρά εργαλεία διαφήμισης ... -
Η υιοθέτηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τις ελληνικές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-21Από τις αρχές του 21ου αιώνα η υπερπληθώρα της πληροφορίας αποτελεί συχνό φαινόμενο. Σε έναν κόσμο που αναμεταδίδονται διαδικτυακές συχνότητες δεν θα μπορούσε να παραληφθεί η εμπλοκή του ανθρώπου σε αυτό. Διαχρονικά, ... -
Η χρήση κινητών συσκευών από τους Έλληνες Millennial τουρίστες (Gen Y).
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-14Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τους λόγους χρήσης των κινητών συσκευών από τους Millennial τουρίστες (Γενιά Υ), κατά τις φάσεις πριν το ταξίδι, κατά τη διάρκεια αυτού και μετά την επιστροφή από τον προορισμό. ... -
Η χρήση του social media marketing στην προώθηση ελληνικών προϊόντων και τροφίμων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24Στην πτυχιακή αυτή εργασία θα εξετάσουμε το ρόλο του Social Media Marketing στην προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων και τροφίμων. Εξετάζουμε τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει το ελληνικό αγροτικό προϊόν, πρωτογενές ... -
Η χρήση του social media marketing στο χώρο των ειδών πυροτεχνίας - φωτοβολίδων- βεγγαλικών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-02Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετήσουμε και θα αναλύσουμε την επίδραση των κοινωνικών μέσω δικτύωσης σε ένα ιδιαίτερα εξειδικευμένο κλάδο του εμπορίου, εκείνου των ειδών πυροτεχνίας – φωτοβολίδων και βεγγαλικών. Στην ... -
Η χρήση των social media apps στο μάρκετινγκ. Ανάπτυξη ενός facebook app για τη Λουξ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-24Στα πλαίσια της εργασίας θα ερευνήσουμε την χρήση των εφαρμογών στα social media για την προώθηση μιας επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα, θα εξετάσουμε το facebook business σαν βιώσιμη επιλογή για το μάρκετινγκ μιας επιχείρησης ... -
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων και των νέων τεχνολογιών στα τουριστικά γραφεία: βαθμός επιρροής και συνέπειες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-08Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο βαθμό επιρροής και στις συνέπειες που έχουν η χρήση των νέων τεχνολογιών και των κοινωνικών δικτύων στα τουριστικά γραφεία. Ο διαχωρισμός έχει γίνει σε επτά επιμέρους κεφάλαια. ... -
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων ως μέσο προώθησης επιχειρήσεων και η εφαρμογή τους για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-10-16Η συγκεκριμένη εργασία ασχολήθηκε με το ζήτημα της χρήσης των κοινωνικών δικτύων ως προωθητικό μέσο επιχειρήσεων και με την εφαρμογή τους για το τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου. Ολοκληρώθηκε μέσα από επτά ... -
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από πολυεθνικές. Η περίπτωση της ΙΚΕΑ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-17Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ιδίως από πολυεθνικές επιχειρήσεις, όπως η σουηδική εταιρεία ΙΚΕΑ. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι ... -
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για εκπαιδευτικούς σκοπούς από φοιτητές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-29Η κεντρική ιδέα της πτυχιακής μας εργασίας αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο γίνεται η χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για εκπαιδευτικούς σκοπούς από φοιτητές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ουσιαστικά παρατηρούμε και ... -
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relationship Management). Η περίπτωση του Facebook στα ελληνικά ξενοδοχεία.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012Είναι δεδομένο ότι οι διαπροσωπικές σχέσεις και η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων διαδικτυακά αποτελούν τα θεμέλια της δημιουργίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό όμως που εκλείπει από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ... -
Η ψυχολογική κακοποίηση και αποξένωση των εφήβων μετά από την παθολογική χρήση του διαδικτύου, η κοινωνική επανένταξη και η συμβολή του νοσηλευτή.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-13Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την αποξένωση και τη ψυχολογική κακοποίηση των εφήβων από την παθολογική χρήση του διαδικτύου. Επίσης περιγράφει τρόπους αντιμετώπισης και θεραπείας. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ...