• Διερεύνηση προοπτικών ανάπτυξης τουρισμού ευεξίας στην Κρήτη.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Μαρντογιάν, Λίλιτ
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-01-14
    Ο τουρισμός αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μέσα οικονομικής ανάπτυξης της χώρας μας. Το νησί της Κρήτης συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο σημαντικά νησιά της Ελλάδας. Οι ομορφιές του νησιού, τα πλούσια τοπικά προϊόντα του ...
  • Η επίδραση των travel bloggers στη συμπεριφορά των ελλήνων τουριστών.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Στρατάκης, Φοίβος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-04-12
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία διερευνά το βαθμό και τους τρόπους με τους οποίους επηρεάζουν οι travel bloggers τον Έλληνα τουρίστα στις αποφάσεις που λαμβάνει για τα ταξίδια του. Για την επίτευξη του στόχου της πτυχιακής ...
  • Η προώθηση τουριστικών καταλυμάτων στο διαδίκτυο (social media).

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σάλλα, Δήμητρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-12-07
    Η Πτυχιακή με τίτλο «Η Προώθηση Τουριστικών Καταλυμάτων στο Διαδίκτυο (Social Media)» προσφέρει μια ολοκληρωμένη ανάλυση των στρατηγικών προώθησης για τρία καταλύματα, συγκεκριμένα τη Villa Liljana, τη Villa Salla και τη ...
  • Η στάση των καταναλωτών απέναντι στο Offline 2 Online ηλεκτρονικό εμπόριο.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Σκουντάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος; Αποστολάκης, Αλέξανδρος; Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-11
    Οι ηλεκτρονικές αγορές είναι ένας συνεχείς αναπτυσσόμενος κλάδος στο τομέα του εμπορίου και έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον τόσο των εταιριών όσο και των επιχειρήσεων καθώς στοχεύουν να αποκτούν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της ...
  • Η χρήση κινητών συσκευών από τους Έλληνες Millennial τουρίστες (Gen Y).

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Σουμαλά, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-14
    Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τους λόγους χρήσης των κινητών συσκευών από τους Millennial τουρίστες (Γενιά Υ), κατά τις φάσεις πριν το ταξίδι, κατά τη διάρκεια αυτού και μετά την επιστροφή από τον προορισμό. ...
  • Ο ρόλος των σημάτων ποιότητας στην ανάδειξη της κρητικής διατροφής και την προσέλκυση γαστρονομικού τουρισμού στην Κρήτη.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Σιγανού, Φωτεινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-30
    O τουρισμός αποτελεί βασική πηγή εισοδήματος τόσο για την Ελληνική οικονομία όσο και για την οικονομία της Κρήτης. Η Περιφέρεια Κρήτης, με τους υφιστάμενους πόρους της, έχει αναπτύξει ισχυρή παρουσία στον κλάδο του τουρισμού, ...
  • Ο ρόλος των τοπικών προϊόντων και της γαστρονομίας στην ταυτότητα ενός τουριστικού προορισμού. Η περίπτωση της Νάξου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Υγείας (ΣΕΥ), ΠΜΣ Προηγμένη Κλινική Πρακτική στις Επιστήμες Υγείας
    Συγγραφείς: Λεγάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-10-18
    Τα τοπικά προϊόντα αποτελούν βασικό στοιχείο του πολιτισμού και της κουλτούρας των τουριστικών προορισμών, προσδίδοντας τους μια ιδιαίτερη ταυτότητα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τον ρόλο που ...
  • Προοπτικές ανάπτυξης γαστρονομικού τουρισμού στον Δήμο Ηρακλείου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Διαλυνά, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-18
    Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα: «Προοπτικές ανάπτυξης γαστρονομικού τουρισμού στον Δήμο Ηρακλείου» πραγματεύεται τις δυνατότητες αλλά και τις αδυναμίες του Δήμου Ηρακλείου για να αναπτύξει τον γαστρονομικό τουρισμό. ...
  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία marketing των γραφείων ενοικιάσεων αυτοκινήτων στο νομό Ηρακλείου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Δουκάκη, Μαργαρίτα; Μπιτσακάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-02-01
    Στις μέρες μας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταφέρει να εδραιώσουν τη θέση τους σε κάθε σύγχρονο στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ αποδίδοντας συχνά πολύ καλύτερα σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα. Σκοπός της παρούσας ...
  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία μάρκετινγκ των ξενοδοχείων 5* στις περιφερειακές ενότητες Χανίων και Ρεθύμνου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Σκουλάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-06
    Το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται καθημερινά από εκατομμύρια ανθρώπους για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους. Οι εταιρείες στις σύγχρονες κοινωνίες διαφημίζονται, αξιολογούνται, επικοινωνούν ...