Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Kourgiantakis, Markos"
Αποτελέσματα 1-13 από 13
-
E-marketing και η εφαρμογή του από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-24Οι ταξιδιώτες έχουν αλλάξει σημαντικά τις συνήθειες τους σήμερα, ψάχνουν πληροφορίες για προορισμούς, κάνουν κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων, μέσα από το internet, χωρίς να έχουν προσωπική επαφή με εκπροσώπους ... -
Διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών της Ρόδου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-02Ο κλάδος της ελληνικής επιχειρηματικότητας, στη σύγχρονη εποχή, διαδραματίζεται όλο και περισσότερο μέσα από τον Παγκόσμιο Ιστό (World Wide Web, ή αλλιώς “www”). Η διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών ... -
Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στη Μεσσαρά.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-02-03Το ηλεκτρονικό εμπόριο άρχισε να αναπτύσσεται κατά τη δεκαετία του ’70, όπου άρχισαν και οι πρώτες απόπειρες για αγοραπωλησία προϊόντων. Στις μέρες μας έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό όπου πλέον υπάρχει η δυνατότητα αγοράς ... -
Η online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου το 2018.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-26Η εν λόγω πτυχιακή εργασία σκοπό έχει την έρευνα και την εξαγωγή συμπερασμάτων, όσον αφορά την online καταναλωτική συμπεριφορά ενός δείγματος 150 ανθρώπων στο Ηράκλειο Κρήτης. Αρχικά, αφού ορίσαμε την έννοια του ηλεκτρονικού ... -
Η άποψη των επισκεπτών πολιτιστικών πόρων για τις εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-08Η ανακάλυψη και εξέλιξη των ηλεκτρονικών υπολογιστών, αποτέλεσε έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες, που άλλαξαν άρδην το ρου της ιστορίας, επιτρέποντας αφενός την αναπαράσταση των πληροφοριών, σε ψηφιακή μορφή και ... -
Η πρόθεση των καταναλωτών του Ηρακλείου για ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-23Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets. Η διεκπεραίωση της έρευνας βασίστηκε στον συνδυασμό ... -
Η πρόθεση των καταναλωτών του Ηρακλείου για ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-28Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets. Η διεκπεραίωση της έρευνας βασίστηκε στον συνδυασμό ... -
Καταναλωτικές προτιμήσεις στο μέλι: η περίπτωση των καταναλωτών στο Ηράκλειο Κρήτης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-02-26Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την διερεύνηση των προτιμήσεων και της συμπεριφοράς των καταναλωτών στο μέλι. Η εργασία αυτή βασίστηκε μεθοδολογικά στη συλλογή δευτερογενών στοιχείων από παλιότερες έρευνες και ... -
Οι προτιμήσεις και η ικανοποίηση των τουριστών στην Κίσσαμο Χανιών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-28Μια περιοχή μπορεί να διαθέτει όλες τις ομορφιές που αναζητούν οι επισκέπτες αλλά να μην καταφέρει να τους κάνει να φύγουν ικανοποιημένοι καθώς μια άσχημη πτυχή της επικαλύπτει τις άλλες. Όσοι ενεργοποιούνται στον τομέα ... -
Οι προτιμήσεις των τουριστών στο Νομό Ηρακλείου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-02-05Κύριος σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη των κριτηρίων επιλογής και του εύρους των δραστηριοτήτων που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν οι επισκέπτες του Νομού Ηρακλείου, καθώς και η διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των ... -
Παράγοντες ανταγωνιστικότητας των εταιρειών της ελληνικής καλαθοσφαίρισης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-07Η παρούσα πτυχιακή έρευνα σχεδιάστηκε ώστε να μελετήσει το επίπεδο ανταγωνιστικότητας του ελληνικού πρωταθλήματος σε σχέση με άλλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα αλλά και τις απόψεις των φιλάθλων και των Ελλήνων αθλητών που ... -
Συγκριτική ανάλυση για την επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-15Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Σε μία πραγματικότητα που το διαδίκτυο έχε διεισδύσει σε κάθε τομέα της ανθρώπινης ζωής σε τεράστιο βαθμό, ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη και επίδοση των φοιτητών: Η περίπτωση των φοιτητών του Τ.Ε.Ι. Κρήτης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-02-28Η έννοιας της Συναισθηματικής Νοημοσύνης ορίζεται ως η ικανότητα που έχει κάποιος να παρατηρεί, να προσδιορίζει και να ελέγχει τόσο τα συναισθήματα του όσο και των υπόλοιπων μελών μιας ομάδας. Οι πτυχές και τα χαρακτηριστικά ...