• H επίδραση των νέων τεχνολογιών στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κοπαλά, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στον Έλληνα τουρίστα σε συνάρτηση με τις νέες τεχνολογίες του διαδικτύου. Είναι σαφές πως τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο υφίσταται επιβλητικά στην ζωή των ανθρώπων αλλά το ζητούμενο ...
  • H σημασία του λογότυπου στη διαμόρφωση της μάρκας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Καμπιτάκη, Νικολέτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-17
    Στην οικονομία του σήμερα, οι μάρκες έρχονται αντιμέτωπες συνεχώς με μεγάλο ανταγωνισμό. Το γεγονός αυτό, δημιουργεί την ανάγκη να σχηματίσουν μία πλήρως αντιπροσωπευτική ταυτότητα, για να διαφοροποιηθούν και να αυξήσουν ...
  • H συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου στο online shopping.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πλύτση, Μαρία; Σαμαρά, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-15
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η αποτύπωση των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων για τις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου στην περιοχή του Ηρακλείου Κρήτης. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία ...
  • Influencer marketing: τι είναι και πως χρησιμοποιείται από τους διαφημιστές.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καραγιάννη, Λυδία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-16
    Το influencer marketing, ή μάρκετινγκ επιρροής αξιοποιεί μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, αυτή που έχει χτίσει ένας influencer, με αποτέλεσμα η τελική καμπάνια να έχει καλύτερη απόδοση σε λιγότερο δυνατό χρόνο ενώ ...
  • Αγοραστική Συμπεριφορά του Σύγχρονου Έλληνα στο Διαδίκτυο. Λόγοι Προτίμησης Ομαδικών Διαδικτυακών Αγορών (GBS).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Θεονά, Ευσταθία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Σήμερα, το διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινότητας πλέον όλων σχεδόν των ανθρώπων παγκοσμίως. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλές από τις καθημερινές τους δραστηριότητες να συμπεριλαμβάνουν τη χρήση του διαδικτύου. Μια από ...
  • Ανάλυση τρόπων διαφήμισης και σωστή χρήση του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις με βάση τη συμπεριφορά του καταναλωτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λαγουδάκη, Αργυρώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-02
    Στην εργασία παρουσιάζονται και αναλύονται οι τρόποι και οι τεχνικές ανάπτυξης και σχεδίασης μιας διαφήμισης, η σύνδεση των προωθητικών ενεργειών των τμημάτων μάρκετινγκ με τα αποτελέσματα των ερευνών για την συμπεριφορά ...
  • Αποτύπωση οικονομικού κλίματος στο Νομό Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μάρκογλου, Διονυσία; Χατζάκη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Αποτύπωση του Οικονομικού Κλίματος του Νομού Ηρακλείου» είχε ως στόχο την διερεύνηση των αντιλήψεων και των πεποιθήσεων των πολιτών του Ν. Ηρακλείου σχετικά με την τρέχουσα αλλά και με ...
  • Διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών της Ρόδου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Κανάκη, Αλεξία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-02
    Ο κλάδος της ελληνικής επιχειρηματικότητας, στη σύγχρονη εποχή, διαδραματίζεται όλο και περισσότερο μέσα από τον Παγκόσμιο Ιστό (World Wide Web, ή αλλιώς “www”). Η διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών ...
  • Διαφήμιση υπηρεσιών: η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή στον τομέα των χρηματοοικονομικών προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Νιφόρα, Μαρίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-05-2011
    Η διαφήμιση είναι ένα από τα πιο ισχυρά μέσα ενημέρωσης και πειθούς απέναντι στους καταναλωτές. Η εργασία αυτή (λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας), μελετά συγκεκριμένα τους τρόπους με τους οποίους οι τράπεζες προσπαθούν ...
  • Διερεύνηση απόψεων καταναλωτών σχετικά με την υλοποίηση δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τουριστικό-ξενοδοχειακό κλάδο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Μαθιουδάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αποστολάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-09
    Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) πλέον αποτελεί μέρος στρατηγικής των επιχειρήσεων, λόγω των σύγχρονων κοινωνικών, περιβαλλοντικών και οικονομικών συγκυριών. Οι καταναλωτές τείνουν να αναγνωρίζουν και να επιβραβεύουν ...
  • Διερεύνηση της επίδρασης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δήμου, Νικολέτα; Κατσούλη, Ασημίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-13
    Στη παρούσα εργασία διερευνήθηκε η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Αρχικά αναλύθηκαν λεπτομερώς οι έννοιες της καινοτομίας, της χρήσης του ...
  • Διερεύνηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή σε περιόδους οικονομικής ύφεσης: Η περίπτωση της ελληνικής οικονομίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σπούνου, Μαρία-Ελένη; Τριπολιτσιώτης, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-09-2015
    Στην παρούσα εργασία θα επιδιώξουμε να περιγράψουμε με σαφήνεια το πώς συμπεριφέρεται ο καταναλωτής σε περιόδους κρίσης. Κεντρικός πυλώνας της μελέτης μας θα είναι η ανάδειξη της συμπεριφοράς του καταναλωτή στην Ελλάδα. ...
  • Διερεύνηση της τυπολογίας του «νεόπτωχου» Έλληνα καταναλωτή. Μια κριτική αποτίμηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αγγελάκη, Αθανασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να αναλύσει τον τρόπο που επιδρά η σημερινή οικονομική κρίση στη συμπεριφορά και την ψυχολογία του Έλληνα καταναλωτή και να περιγράψει τον τύπο της νέας τάξης του «νεόπτωχου», αναλύοντας ...
  • Διερεύνηση του βαθμού επιρροής του αθλητικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά του αθλητικού καταναλωτή στην Ελλάδα. Περίπτωση μελέτης των νέων ηλικίας 16-26 ετών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κυριακόπουλος, Κωνσταντίνος; Τσάπαλας, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-20
    Στην εργασία αυτή με αφορμή την διερεύνηση του βαθμού επιρροής του αθλητικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή, αναλύεται εκτενώς το κοινωνικό φαινόμενο της συμπεριφοράς του καταναλωτή γενικότερα. Το αθλητικό ...
  • Έρευνα αγοράς για τις προτιμήσεις και την καταναλωτική συμπεριφορά σχετικά με τα προϊόντα του μελιού.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Κατσούλη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-14
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά τις προτιμήσεις και την καταναλωτική συμπεριφορά σχετικά με τα προϊόντα του μελιού. Πιο συγκεκριμένα, στη μελέτη αυτή εξετάζεται η ιστορία του, οι χρήσεις του, τα χαρακτηριστικά του, οι ...
  • Έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς για τα προϊόντα οίνου στην Κρήτη

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γαρεφαλάκη, Αικατερίνη; Γεωργιλάκη, Μαριάνθη
    Επιβλέπων καθηγητής: Αποστολάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-16
    Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των καταναλωτικών προτιμήσεων/τάσεων για τα προϊόντα οίνου στους Νομούς Χανιών και Ηρακλείου. Η επίτευξη του σκοπού πραγματοποιήθηκε μέσω πρωτογενούς έρευνα στους ...
  • Έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς για τα προϊόντα οίνου στο Νομό Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπανασάκη, Γεωργία; Λιβανού, Ισμήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-02-2015
    Η αγορά του οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη, ενώ οι προτιμήσεις και η συμπεριφορά των καταναλωτών στα προϊόντα οίνου επηρεάζονται απο πολλούς παράγοντες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η ...
  • Έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς προϊόντων οινοποιίας στο νομό Χανίων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δριδάκη, Γεωργία; Δριδάκη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-07-2015
    Η παγκόσμια και εγχώρια αγορά του τυποποιημένου οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη. Οι καταναλωτικές προτιμήσεις επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες και αυτό δυσκολεύει τη διαμόρφωση στρατηγικών και ...
  • Έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς, για τα προϊόντα οίνου, το παράδειγμα της Αττικής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κολόη, Κωνσταντίνα; Σιγάλα, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αποστολάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-26
    Η συμπεριφορά των καταναλωτών αποτελείται από τις ενέργειες που λαμβάνουν οι καταναλωτές για την αγορά διαφόρων αγαθών και υπηρεσιών. Μια μελέτη αυτού του φαινομένου, επικεντρώνεται στα κριτήρια που παρακινούν τους ανθρώπους, ...
  • Έρευνα στάσης καταναλωτών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων / ελεύθερων επαγγελματιών απέναντι στη χρήση πλαστικού χρήματος στις συναλλαγές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δασκαλάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-26
    Η χρήση πλαστικού χρήματος στις συναλλαγές αυξάνεται με τη πάροδο του χρόνου και οδεύει στο να αποτελέσει ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας. Τα capital controls που επεβλήθησαν στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2015 ...