• H ικανοποίηση των επισκεπτών ενυδρείου: η περίπτωση του Cretaquarium.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Καλλέργης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-02
    Το Ενυδρείο Κρήτης είναι ένα από τα δημοφιλέστερα δημόσια ενυδρεία της χώρας. Παρόλα αυτά στηρίζεται στις εισπράξεις που έχει από τους καθημερινούς επισκέπτες του για την εύρυθμη λειτουργία του. Το ποσοστό ικανοποίησης των ...
  • Service quality determinants in the Greek banking system.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαστρογιάννη, Ευμορφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-01-2009
    Η μελέτη αυτή έχει ως στόχο να συμβάλει στην ενίσχυση του υπάρχοντος επιπέδου κατανόησης όσον αφορά στους καθοριστικούς παράγοντες της ποιότητας των υπηρεσιών και των συνεπειών της για την συμπεριφορά των πελατών στην ...
  • Servqual Gaps: Εφαρμογή στην Ελληνική πρακτική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Νταμπακάκη, Χρυσούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπανάκη, Βερονίκη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-08-2012
    Θέμα της παρακάτω μελέτης είναι η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, τόσο για την διατήρηση, όσο και για την αύξηση των πελατών μιας επιχείρησης. Παρουσιάζονται θέματα όπως οι προσδοκίες και η ικανοποίηση των πελατών, ενώ ...
  • Αξιολόγηση παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τζερτζή, Γκεζίμ; Χίντα, Εργιόνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-17
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εκτιμάται η ικανοποίηση των παραθεριστών της Κρήτης και συγκεκριμένα του Ηρακλείου κατά την καλοκαιρινή περίοδο του 2016 (Απρίλιο έως Μαίο). Το μέγεθος του δείγματος ήταν 140 ερωτηματολόγια ...
  • Αξιολόγηση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών αεροπορικών εταιρειών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπελιβάνη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-22
    Οι υπηρεσίες που παρέχονται από τις αεροπορικές εταιρείες όπως οι εγκαταστάσεις των αερολιμένων, τα αεροσκάφη και η κατάρτιση του προσωπικού έχουν σημειώσει μεγάλη βελτίωση τα τελευταία χρόνια. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό ...
  • Αξιολόγηση ποιότητας παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο Νομό Ηρακλείου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Ντέντης, Λουκάς; Τσαμπουράκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-09
    Το θέμα της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας των τουριστικών υπηρεσιών στον νομό Ηρακλείου . Η εργασία συνίσταται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο πρώτο μέρος, πραγματοποιείται ...
  • Αξιολόγηση ποιότητας παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στον νομό Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πλεσιώτη, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-21
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί η ποιότητα των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου και να διερευνηθεί η ικανοποίηση των πελατών. Ως κατάλληλο εργαλείο συλλογής αυτών των δεδομένων επιλέχθηκε ...
  • Αξιολόγηση ποιότητας παρεχομένων υπηρεσιών ξενοδοχειακής μονάδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καμίτση, Φωτεινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-20
    Σκοπός: Ο ορισμός της ποιότητας υπηρεσιών και κυρίως των ξενοδοχειακών υπηρεσιών και η μέτρησή της, καθώς και η ερευνητική τεκμηρίωση της επίδρασης των δημογραφικών χαρακτηριστικών στην αντιλαμβανόμενη ποιότητα. Υλικό – ...
  • Αξιολόγηση ποιότητας τουριστικών υπηρεσιών στο Νομό Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χρηστάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-08-23
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, ασχοληθήκαμε με το θέμα της αξιολόγησης της ποιότητας των τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου. Η εργασία μας χωρίζεται σε δύο μέρη το θεωρητικό, όπου διασαφηνίζονται και αναλύονται έννοιες ...
  • Αξιολόγηση ποιότητας υπηρεσιών ψυχικής υγείας από την σκοπιά των εξυπηρετούμενων, στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας. Παράδειγμα: το κέντρο Ψυχικής Υγείας Λασιθίου και το Κέντροψυχικής Υγιεινής και Ερευνών παράρτημα Ηρακλείου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Βενετσανάκη, Μαρία; Κουρμουλάκη, Νικολέτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Πελεκίδου, Μαγδαληνή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-04-10
    Στην εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε διερεύνηση των απόψεων τωνεξυπηρετούμενων από 59 εξυπηρετούμενους του Κέντρου Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών Ηρακλείου του τμήματος ενηλίκων και του Κέντρου Ψυχικής Υγείας ΑγίουΝικολάου, ...
  • Αξιολόγηση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών στα ελληνικά φαρμακεία.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικής
    Συγγραφείς: Βρατσάνου, Γεωργία; Ράσκα, Γκυστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Στυλιανάκης, Μηνάς
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-13
    Υπόβαθρο: Στη σχετική βιβλιογραφία συναντώνται αρκετές έρευνες για τη διερεύνηση της ικανοποίησης των χρηστών υπηρεσιών υγείας, οι οποίες επικεντρώνονται κυρίως στην τριτοβάθμια περίθαλψη. Η ικανοποίηση από την ποιότητα ...
  • Αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας από την πλευρά των εξυπηρετούμενων. Το παράδειγμα ενός ημι-αστικού δήμου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Αϊβαλιώτη, Μαρία; Δημητράκη, Μεταξία; Στραταντωνάκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Πελεκίδου, Λίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-07-2015
    Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας που λαμβάνουν οι εξυπηρετούμενοι του Δήμου Μαλεβιζίου. Μέσα από την εν λόγω μελέτη θα θέλαμε να διερευνήσουμε τον ...
  • Αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στην Βόρεια Ελλάδα. Μια ποιοτική προσέγγιση από την πλευρά των επαγγελματιών Κοινωνικών Λειτουργών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Βασιλειάδου, Γεσθημανή; Ορφανίδου, Δήμητρα; Πέγιου, Παρασκευή; Σίμωση, Ιωάννα-Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Πελεκίδου, Λίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-04-24
    Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αξιολόγηση των κοινωνικών υπηρεσιών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας των δήμων Δράμας, Πέλλας και Κύμης-Αλιβερίου από τους επαγγελματίες της κοινωνικής φροντίδας. Μέθοδος και υλικό : ...
  • Απόψεις των ασθενών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στις Τοπικές Μονάδες υγείας (ΤΟ.Μ.Υ) του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης: μια συγχρονική μελέτη.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικής
    Συγγραφείς: Γαλερού, Στυλιανή; Κακαβά, Χαϊδεμένη; Τσάδαρης, Ευάγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Χριστοδουλάκης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-30
    ΠΕΡΙΛΗΨΗ Εισαγωγή: Η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας αποτελεί την πρώτη επαφή του πολίτη με το Εθνικό Σύστημα Υγείας και λειτουργεί με συγκεκριμένο πληθυσμό ευθύνης. Οι Τοπικές Μονάδες Υγείας υπάγονται ως αποκεντρωμένες μονάδες ...
  • Διαστάσεις ποιότητας υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κόλας, Πασχάλης; Μορντοβίνα, Αθηνά
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-20
    Η ηλεκτρονική τραπεζική (e-banking) είναι στη πραγματικότητα μια αλληλουχία αυτοεξυπηρετούμενων τραπεζικών συναλλαγών που είναι πλέον εφικτές λόγω της ταχύτατης τεχνολογικής εξέλιξης της τεχνολογίας της πληροφορίας. Από ...
  • Διαστάσεις ποιότητας υπηρεσιών της ηλεκτρονικής τραπεζικής

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαραγκάκη, Στυλιανή; Μαστροπαύλου, Ευδοκία; Παρασύρη, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-20
    Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση ενός σύγχρονου κλάδου της τραπεζικής, αυτού της ηλεκτρονικής τραπεζικής με προσέγγιση όμως τις παραμέτρους επίδρασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και τις απόψεις και στάσεις των ...
  • Διαχείριση παραπόνων στο ξενοδοχειακό κλάδο. Έρευνα σε ξενοδοχεία της Κρήτης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Καλλέργης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βελισσαρίου, Ευστάθιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-31
    Ο αντικειμενικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διαχείριση και η αντιμετώπιση των παραπόνων, όπως αυτή εφαρμόζεται στα ξενοδοχεία της Περιφέρειας Κρήτης. Επίσης, δίνεται έμφαση στην ποιότητα των ...
  • Διαχείριση ποιότητας και παραπόνων στα ξενοδοχεία.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Τραπαντάρου, Παρασκευή
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-29
    Αντικείμενο της εργασίας αποτελεί η μελέτη των παραγόντων της ποιότητας των ξενοδοχειακών υπηρεσιών, σύμφωνα με τη ματιά των πελατών όπως την εκφράζουν σήμερα μέσα από τις κριτικές τους στο διαδίκτυο, αλλά και η διαχείριση ...
  • Διαχείριση ποιότητας ξενοδοχείων της Κρήτης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Φωσκολάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-05
    Με αυτή την εργασία θα παρουσιάσω τον τρόπο και τις διαδικασίες παροχής ποιοτικών υπηρεσιών των ξενοδοχείων στους φιλοξενούμενους. Αναπτύσσω την πτυχιακή μου γύρω από τα χαρακτηριστικά που δύναται να προσφέρει το κάθε ...
  • Διαχείριση της ποιότητας στον κλάδο τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπάζογλου, Παναγιώτης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-02-2009
    Στην εργασία αυτή θα αναφερθούμε στο τι είναι ποιότητα στον κλάδο του τουρισμού, πόσο, σημαντική είναι η ποιότητα για μια επιχείρηση, στις συνέπειες ενός ευχαριστημένου και δυσαρεστημένου πελάτη, στα πρότυπα ποιότητας ...