Πλοήγηση EΛ.ΜΕ.ΠΑ. / HMU ανά Λέξεις κλειδιά "social media"
Αποτελέσματα 1-20 από 30
-
Σχεδιασμός και υλοποίηση hotel reservation front-end εφαρμογής με μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προσαρμοσμένη υποστήριξη web service.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-10Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη έχει προκαλέσει ριζικές αλλαγές στην διαδικασία κλεισίματος δωματίου σε ένα ξενοδοχείο. Από την παραδοσιακή μέθοδο οπού ο πελάτης έκλεινε ξενοδοχείο με μια επίσκεψη ... -
Influencer marketing: τι είναι και πως χρησιμοποιείται από τους διαφημιστές.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-16Το influencer marketing, ή μάρκετινγκ επιρροής αξιοποιεί μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, αυτή που έχει χτίσει ένας influencer, με αποτέλεσμα η τελική καμπάνια να έχει καλύτερη απόδοση σε λιγότερο δυνατό χρόνο ενώ ... -
O εθισμός των νέων της Αθήνας ηλικίας 18-26 στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η συσχέτιση με τα αισθήματα μοναξιάς και κοινωνικής αποξένωσης. Πρόληψη και αντιμετώπιση από την κοινωνική εργασία.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-08-31Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να αναφερθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αναδείξει τις συνέπειες κατά την χρήση τους σε νεαρά άτομα. Μέσα από την έρευνα που διεξήχθη σε άτομα 18-26 που διαμένουν στην Αθήνα ... -
Εξαγωγή γνώμης σε δεδομένα των κοινωνικών μέσων με πιθανοτική λογική συλλογιστική.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-23Στα πλαίσια αυτής της εργασίας μελετήθηκε η εξαγωγή γνώμης στα κοινωνικά μέσα με πιθανοτική λογική συλλογιστική. Το Twitter είναι ένα από τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα με εκατομμύρια χρήστες καθημερινά ενεργούς χρήστες ... -
Social analytics:ανάλυση στατιστικών δημοφιλών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-28Η παρούσα εργασία εστιάζει στην ανάλυση των στατιστικών(Analytics) που αντλούμε από τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media). Όπως είναι γνωστό τα τελευταία χρόνια η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει αυξηθεί ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής ανάλυσης συναισθημάτων σε δεδομένα από το twitter με χρήση του TensorFlow.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-08Στα πλαίσια της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται ο σχεδιασμός μίας διαδικτυακής εφαρμογής, η οποία κατηγοριοποιεί κείμενα του Twitter με γνώμονα το συναίσθημα, χρησιμοποιώντας την ανάλυση δεδομένων. Για την ... -
Εξάρτηση και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πως επηρεάζεται η κοινωνική ζωή των σπουδαστών του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής από τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-12-23Η εργασία έχει στόχο να αναφερθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις συνέπειές τους για τη ζωή των νέων ατόμων. Μέσα από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε σπουδαστές του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου ... -
Επίδραση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) στις διατροφικές επιλογές, τα συναισθήματα γύρω από την κατανάλωση τροφής και την εικόνα σώματος σε εφήβους και νέους ενήλικες.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-06-20Τα τελευταία χρόνια οι χρήστες των social media συχνά έρχονται σε επαφή με περιεχόμενο που σχετίζεται με την διατροφή και το σώμα, τόσο από επαγγελματικούς όσο και μη επαγγελματικούς λογαριασμούς. Σκοπός της παρούσας μελέτης ... -
Επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο ρυθμό ανάπτυξης μιας επιχείρησης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-11-25Μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα ο επιχειρηματίας αντλεί κοινωνικό κεφάλαιο, αφού μεγάλο πλήθος κοινωνικών σχέσεων συνεπάγεται και ανάλογο όφελος και υποστήριξη προς την επιχείρηση του. Δεν πρέπει να παραβλέπεται ότι οι ... -
Η ίδρυση-ανάπτυξη εταιρίας παραγωγής πέλετ και η προώθηση της μέσω των προϊόντων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-02-28Η παρούσα πτυχιακή εργασία συνιστά μια προσπάθεια εκπόνησης ενός επιχειρηματικού σχεδίου μιας εταιρίας παραγωγής pellet, με στοιχεία χωροταξικού σχεδιασμού, η οποία εταιρία θα προωθεί τα προϊόντα της μέσω των μέσων ... -
Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις μόδας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-22Στη σημερινή εποχή, όπου το διαδίκτυο και τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, είναι λογικό να πρωταγωνιστούν και στη βιομηχανία της μόδας, καθώς οι επιχειρήσεις μόδας με τη βοήθεια ... -
Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-04-12Η παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση που έχει το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι υπηρεσίες του διαδικτύου στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Η περίοδος που διανύουμε ειδικά και λόγω ης πανδημίας ... -
Η επίδραση των travel bloggers στη συμπεριφορά των ελλήνων τουριστών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-04-12Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία διερευνά το βαθμό και τους τρόπους με τους οποίους επηρεάζουν οι travel bloggers τον Έλληνα τουρίστα στις αποφάσεις που λαμβάνει για τα ταξίδια του. Για την επίτευξη του στόχου της πτυχιακής ... -
Η ευεξία και ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων σε δείγμα ηλικιωμένων από 3 δομές ανοικτής προστασίας του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-20Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει τίτλο «Η ευεξία και ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων σε δείγμα ηλικιωμένων από 3 δομές ανοικτής προστασίας του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης» και αποτελείται από το Κεφάλαιο 1 στο οποίο ξεκινά το ... -
Η προώθηση τουριστικών καταλυμάτων στο διαδίκτυο (social media).
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-12-07Η Πτυχιακή με τίτλο «Η Προώθηση Τουριστικών Καταλυμάτων στο Διαδίκτυο (Social Media)» προσφέρει μια ολοκληρωμένη ανάλυση των στρατηγικών προώθησης για τρία καταλύματα, συγκεκριμένα τη Villa Liljana, τη Villa Salla και τη ... -
Η τηλεοπτική διαφήμιση και η μετεξέλιξή της με την μετάβαση στο διαδίκτυο.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-30Η χρήση του διαδικτύου είναι ευρέως διαδεδομένη στις μέρες μας τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και από την πλευρά των επιχειρήσεων. Τα Social Media ως μέρος του διαδικτύου αποτελούν, σήμερα, ισχυρά εργαλεία διαφήμισης ... -
Η χρήση κινητών συσκευών από τους Έλληνες Millennial τουρίστες (Gen Y).
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-14Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τους λόγους χρήσης των κινητών συσκευών από τους Millennial τουρίστες (Γενιά Υ), κατά τις φάσεις πριν το ταξίδι, κατά τη διάρκεια αυτού και μετά την επιστροφή από τον προορισμό. ... -
Η ψηφιακή διαφήμιση με χρήση banners: Η εξέλιξη τους στο χρόνο, οι τεχνικές δημιουργίας, η μέτρηση αποτελεσματικότητας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-15Η παρούσα πτυχιακή εστιάζει στη μελέτη της ψηφιακής διαφήμισης με χρήση banners καθώς και την εξέλιξή τους στο χρόνο. Επίσης, παρουσιάζονται ενδελεχώς οι εφαρμογές – εργαλεία για την δημιουργία διαφημιστικών πλαισίων και ... -
Η ψυχολογική κακοποίηση και αποξένωση των εφήβων μετά από την παθολογική χρήση του διαδικτύου, η κοινωνική επανένταξη και η συμβολή του νοσηλευτή.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-13Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την αποξένωση και τη ψυχολογική κακοποίηση των εφήβων από την παθολογική χρήση του διαδικτύου. Επίσης περιγράφει τρόπους αντιμετώπισης και θεραπείας. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ... -
Καινοτομία στον τομέα των μέσων ενημέρωσης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-02-04Η παρούσα πτυχιακή έχει ως αντικείμενο τους νέους και καινοτόμους τρόπους επιρροής της αγοραστικής απόφασης που ασκούνται στους καταναλωτές από κάποια ΜΜΕ. Στην εποχή που το διαδίκτυο έχει διευκολύνει την πρόσβαση σε ...