Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Λέξεις κλειδιά "μέσα κοινωνικής δικτύωσης"
Αποτελέσματα 1-20 από 20
-
Influencer marketing: τι είναι και πως χρησιμοποιείται από τους διαφημιστές.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-16Το influencer marketing, ή μάρκετινγκ επιρροής αξιοποιεί μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, αυτή που έχει χτίσει ένας influencer, με αποτέλεσμα η τελική καμπάνια να έχει καλύτερη απόδοση σε λιγότερο δυνατό χρόνο ενώ ... -
O εθισμός των νέων της Αθήνας ηλικίας 18-26 στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η συσχέτιση με τα αισθήματα μοναξιάς και κοινωνικής αποξένωσης. Πρόληψη και αντιμετώπιση από την κοινωνική εργασία.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-08-31Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να αναφερθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αναδείξει τις συνέπειες κατά την χρήση τους σε νεαρά άτομα. Μέσα από την έρευνα που διεξήχθη σε άτομα 18-26 που διαμένουν στην Αθήνα ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής ανάλυσης συναισθημάτων σε δεδομένα από το twitter με χρήση του TensorFlow.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-08Στα πλαίσια της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται ο σχεδιασμός μίας διαδικτυακής εφαρμογής, η οποία κατηγοριοποιεί κείμενα του Twitter με γνώμονα το συναίσθημα, χρησιμοποιώντας την ανάλυση δεδομένων. Για την ... -
Εξάρτηση και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πως επηρεάζεται η κοινωνική ζωή των σπουδαστών του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής από τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-12-23Η εργασία έχει στόχο να αναφερθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις συνέπειές τους για τη ζωή των νέων ατόμων. Μέσα από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε σπουδαστές του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου ... -
Επίδραση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) στις διατροφικές επιλογές, τα συναισθήματα γύρω από την κατανάλωση τροφής και την εικόνα σώματος σε εφήβους και νέους ενήλικες.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-06-20Τα τελευταία χρόνια οι χρήστες των social media συχνά έρχονται σε επαφή με περιεχόμενο που σχετίζεται με την διατροφή και το σώμα, τόσο από επαγγελματικούς όσο και μη επαγγελματικούς λογαριασμούς. Σκοπός της παρούσας μελέτης ... -
Επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο ρυθμό ανάπτυξης μιας επιχείρησης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-11-25Μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα ο επιχειρηματίας αντλεί κοινωνικό κεφάλαιο, αφού μεγάλο πλήθος κοινωνικών σχέσεων συνεπάγεται και ανάλογο όφελος και υποστήριξη προς την επιχείρηση του. Δεν πρέπει να παραβλέπεται ότι οι ... -
Η ίδρυση-ανάπτυξη εταιρίας παραγωγής πέλετ και η προώθηση της μέσω των προϊόντων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-02-28Η παρούσα πτυχιακή εργασία συνιστά μια προσπάθεια εκπόνησης ενός επιχειρηματικού σχεδίου μιας εταιρίας παραγωγής pellet, με στοιχεία χωροταξικού σχεδιασμού, η οποία εταιρία θα προωθεί τα προϊόντα της μέσω των μέσων ... -
Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις μόδας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-22Στη σημερινή εποχή, όπου το διαδίκτυο και τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, είναι λογικό να πρωταγωνιστούν και στη βιομηχανία της μόδας, καθώς οι επιχειρήσεις μόδας με τη βοήθεια ... -
Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-04-12Η παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση που έχει το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι υπηρεσίες του διαδικτύου στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Η περίοδος που διανύουμε ειδικά και λόγω ης πανδημίας ... -
Η επίδραση των travel bloggers στη συμπεριφορά των ελλήνων τουριστών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-04-12Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία διερευνά το βαθμό και τους τρόπους με τους οποίους επηρεάζουν οι travel bloggers τον Έλληνα τουρίστα στις αποφάσεις που λαμβάνει για τα ταξίδια του. Για την επίτευξη του στόχου της πτυχιακής ... -
Η ευεξία και ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων σε δείγμα ηλικιωμένων από 3 δομές ανοικτής προστασίας του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-20Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει τίτλο «Η ευεξία και ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων σε δείγμα ηλικιωμένων από 3 δομές ανοικτής προστασίας του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης» και αποτελείται από το Κεφάλαιο 1 στο οποίο ξεκινά το ... -
Η τηλεοπτική διαφήμιση και η μετεξέλιξή της με την μετάβαση στο διαδίκτυο.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-30Η χρήση του διαδικτύου είναι ευρέως διαδεδομένη στις μέρες μας τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και από την πλευρά των επιχειρήσεων. Τα Social Media ως μέρος του διαδικτύου αποτελούν, σήμερα, ισχυρά εργαλεία διαφήμισης ... -
Η ψυχολογική κακοποίηση και αποξένωση των εφήβων μετά από την παθολογική χρήση του διαδικτύου, η κοινωνική επανένταξη και η συμβολή του νοσηλευτή.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-13Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την αποξένωση και τη ψυχολογική κακοποίηση των εφήβων από την παθολογική χρήση του διαδικτύου. Επίσης περιγράφει τρόπους αντιμετώπισης και θεραπείας. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ... -
Καινοτομία στον τομέα των μέσων ενημέρωσης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-02-04Η παρούσα πτυχιακή έχει ως αντικείμενο τους νέους και καινοτόμους τρόπους επιρροής της αγοραστικής απόφασης που ασκούνται στους καταναλωτές από κάποια ΜΜΕ. Στην εποχή που το διαδίκτυο έχει διευκολύνει την πρόσβαση σε ... -
Μελέτη μεθόδων επίδρασης ψηφιακών διαφημίσεων με τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιολόγηση βελτιστοποίησης διεπαφής.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-25Στην πτυχιακή εργασία, που αναφέρεται στην ‘Μελέτη μεθόδων επίδρασης ψηφιακών διαφημίσεων με την χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αξιολόγηση βελτιστοποίηση διεπαφών’, επικεντρώνεται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ... -
Ο αντίκτυπος του influencer marketing στις πωλήσεις.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-05Το Influencer Marketing στοχεύει στην σχέση εμπιστοσύνης που κτίζει ο influencer με το κοινό του. Με αποτέλεσμα η καμπανιά να έχει πιο άμεσο αποτέλεσμα και αυτό επιτυγχάνεται με το σταθερό αγοραστικό κοινό που τους ... -
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην στρατηγική μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: η περίπτωση της Σαντορίνης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-22Η παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις της Σαντορίνης. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για το Μάρκετινγκ γενικά όσο ... -
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία marketing των γραφείων ενοικιάσεων αυτοκινήτων στο νομό Ηρακλείου.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-02-01Στις μέρες μας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταφέρει να εδραιώσουν τη θέση τους σε κάθε σύγχρονο στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ αποδίδοντας συχνά πολύ καλύτερα σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα. Σκοπός της παρούσας ... -
Τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε συνδυασμό με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η επίδραση τους, τόσο στον απλό χρήστη όσο και στην επιχείρηση.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-03-30Η εν λόγω πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα: «Τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε συνδυασμό με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η επίδραση τους, τόσο στον απλό χρήστη όσο και στην επιχείρηση». Στα πλαίσια της παρούσας ... -
Το social media marketing και η επιρροή του στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-04-07Η σύγχρονη εποχή αποτελεί μία κατάσταση εμποδίων αλλά και ευκαιριών για τις επιχειρήσεις στο σύνολό τους. Συγκεκριμένα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τις πρωτοφανείς αλλαγές της τεχνολογίας καθώς καλούνται ...